Hoera! Live, Life and Dream bestaat 3 jaar!


Hiep Hiep Hoera!
Live, Life and Dream bestaat vandaag alweer drie jaar!
Wat gaat de tijd toch snel.
Ik weet nog goed dat ik net met mijn blog begon en hoe het allemaal wennen was om artikelen te schrijven.
Vooral de reviews was in het begin nog een hele oefening.
In het begin amper bezoekers en nu drie jaar later toch een redelijk aantal bezoekers per maand voor een kleine blog.
Ook zijn mijn blog en met name de artikelen heel wat veranderd en verbetert de afgelopen jaren.
Ook heb ik een aantal online samenwerkingen gehad en zelfs mijn eerste betaalde advertentie!
Hoop dat ik er nog flink wat jaren aan mag plakken met mijn blog en nog vele leuke samenwerkingen kan doen.

En ik wil met name ook jullie, mijn bezoekers, bedanken voor de bezoekjes aan en comments op mijn blog.
Want zonder bezoekers is er eigenlijk geen blog!


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?