Inspiratie - witte make-up



Zwarte oogschaduw zie je vaak terug in smokey eyes en voor kleurrijke ooglooks heb je keuze uit verschillende kleuren.
Maar wat te denken van witte make-up, zoals oogschaduw?
Erg apart en soms niet altijd even goed te combineren in een look.
Maar het is wel iets wat ik zelf de laatste tijd erg mooi vindt, vooral een witte eyeliner.
Wel is het weer eens een keer iets heel anders dan alle verschillende kleurtjes.


Deze look geeft toch wel een winterse uitstraling. Ziet er wel erg mooi uit, een complete witte ooglook.
Alleen zou ik er zelf nooit witte wimpers bij combineren.

27795722670465227 eA1RuekK c zpsddd7101a (P)inspiratie: Witte make up
Ook wit maar heel simpel en basic, een witte eyeliner. Zelf vindt ik dit altijd erg mooi en heb dit van de zomer dan ook vaak gedragen. Ik kreeg er zelfs door een aantal mensen complimenten over toen ik het ophad!

Tiiu Kuik powdery eye makeup zps0e9ddb3e (P)inspiratie: Witte make up
Erg winters, een witte ooglook die gecombineerd met een lichte taupe kleur in de arcadeboog.

Wel een witte ooglook maar dan is de witte oogschaduw heel subtiel aangebracht.
Ook mooi en een stuk draagbaarder dan een compleet witte ooglook.
Hoewel ik beide wel erg mooi vindt.

En bij een witte make-up look kunnen witte nagels natuurlijk niet ontbreken. Leuk om zo als enkele kleur te gebruiken of als basis voor een nail-art.

Witte make-up vindt ik erg leuk en apart.
En zeker het proberen waard om er een draagbare look mee te maken.

Wat vindt jij van witte make-up? Leuk of toch maar niets?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?