Essence LE Hello Autumn

Hoewel het nog niet aan het weer te merken is, is het toch echt alweer herfst.
En bij de herfst horen herfst make-up collecties.
Zo bracht Essence de LE Hello Autumn uit.
Mooie warme herfst kleuren die je zin geven in de herfst.


 
Essence brengt bij LE ook wel accessoires uit, zo ook in de Hello Autumn collectie.
Haarelastieken in zes warme herfstkleuren.
De elastieken hebben geen metalen deeltje, waardoor ze beter zijn voor je haar.
 
De kleuren vindt ik erg mooi en ook blijven de elastieken goed in je haar zitten voor stoffen elastieken.
Passen leuk en goed bij herfst outfits!
Wel vindt ik ze wat aan de prijs voor simpele elastieken, ze kosten namelijk €2,99.
Maar ze zijn daarentegen kwalitatief wel goed.

 
Naar de colour adapting powder blush was ik wel erg benieuwd toen ik deze in het persbericht zag staan.
Deze is namelijk bijna wit van kleur, maar past zich op je huid aan naar de ph-waarde van je huid.
Ook de multi colour powder vond ik wel erg mooi eruit zien.

 
De colour adapting powder blus past zich dus aan naar de ph-waarde van je huid en zal dus bij iedereen een andere kleur roze hebben.
Ook zit er een heel mooie lichte shimmer in.

De multi colour powder ziet er erg mooi uit met het patroon van herfstbladeren en de vier verschillende kleuren.
Zeker het mooiste item uit de collectie!
 
De blush wordt bij mij een heel licht roze blush.
Erg mooi en past bij verschillende looks.
Maar bij een ander kan de blush een heel andere kleur roze hebben.
Erg leuk deze blush!

€2,59
Van de multi colour powder heb ik alle kleuren apart geswatscht.
Wanneer ik alle vier de kleuren meng krijg je een warme bronzer kleur.
Maar die prima in diepte is op te bouwen en ook voor lichte huidjes te doen is.
En anders kan je deze ook erg goed gebruiken als oogschaduw!
Heb ik ook een keer gedaan en geeft een mooie look, vooral de donkerste kleur is erg goed gepigmenteerd.

€3,39

In totaal zaten er vier lakjes in de LE, naast deze kleuren ook nog een groen tint.
Die ik alleen niet zo mooi vond en dus in het schap liet staan.
De andere drie lakjes vond ik wel erg mooi en deed ik in mijn mandje.

Dit zijn de kleuren (van links naar rechts):
01 Beauti-fall Red - een rode kleur die in koud water donkerrood wordt
02 Meet my Pumpkin - een bruin kleur die in koud water een oranje kleur wordt
04 keep Calm & Go For A Walk - lijkt een nuderoze kleur, maar is op je nagels peachy roze en die in koud water nude bruin wordt

De lakjes hebben een thermo effect.
Wat wil zeggen dat ze een andere kleur krijgen in warm water en weer van kleur veranderen in koud water.
Erg leuk om te zien.
De lakjes zijn alle drie creamy lakken.
De kleuren vindt ik erg mooi, alleen vindt ik de laatste kleur iets minder.
De kleur die het lakje op de swatsch heeft is een nude roze kleur die ik erg mooi vindt, maar op je nagels wordt deze een peachy roze kleur.
Ook in koud water is de kleur nude bruin en niet de mooie kleur als in het flesje.
Beetje jammer.

Wel lakken de lakjes fijn en drogen vrij snel.
De nagellak blijft bij mij drie dag mooi.

€1,99
 
Een erg leuke en herfstige collectie.
Die goed bij de herfst past!

Heb jij al iets van deze collectie?

Reacties

  1. Was heel erg benieuwd naar de blush, heb het snel in de winkel geswatcht en het werd bij mij knal roze! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?