Leuke herfst items bij mylittleshop.nl


 

De bladeren aan de bomen beginnen alweer te verkleuren, de temperaturen worden langzaam frisser en ook zijn er al paddestoelen te vinden.
Kortom de herfst komt eraan.
En bij de herfst hoort warme kleding om je warm te houden tijdens de koudere herfst dagen.
Favoriet bij mij in de herfst zijn vesten.
Overal mee te combineren en ook leuke om als het niet te koud is als jas te doen.
Bij mylittleshop.nl zijn er erg leuke vesten te vinden en deel ik mijn favoriete items met jullie.

Mijn top 4 van favorieten vesten.

 
Een beige vest met franjes wat een cowboy achtige look geeft.
Deze vindt ik erg leuk door de franjes, is toch net even weer wat anders dan een gewoon basic vest.
€34,95

 
Dit vest wordt omschreven op de webshop als kimono en heeft een opvallend patroon.
Iets dat ik wel leuk vindt in combinatie met een basic shirt eronder.
En ook hier zitten er een soort van franjes onderaan het vest. 
€19,95

 
Ook een multicolour vest met een langere achterkant.
€ 29,95

Dit is een sjaal/vest.
Deze kan je dus zowel als vest en als sjaal dragen, is maar net wat je fijner vindt.
Zelf vindt ik deze erg leuk als vest en ziet er wel chique uit.
€12,95

Zelf zou ik kiezen voor de sjaal/vest.
Deze is het meest veelzijdig en vindt ik er super mooi uitzien.

-Advertorial-


















Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?