Perfect Touch nagellak

 
Naast dat er bij Big Bazar make-up van A-merken worden verkocht, wat zowat wel algemeen bekend is, verkoopt Big Bazar ook het nagellak merk Perfect Touch.
Hier had ik nog nooit van gehoord, totdat ik het in het schap zag staan.
En de lakjes zijn ook nog eens zeer budget, namelijk maar €1 per lakje.
Benieuwd of de lakjes ook nog eens goed zijn!

Er stonden veel verschillende lakjes in het schap, van lichte tot donkere kleuren.
Zelf koos ik drie lakjes uit.
Een heldere lichtblauw, een koningsblauw en een mintgroen lakje.

De flesjes zien er prima uit.
Een simpele vierkant flesje met een zwarte dop die smaller is dan het flesje.
Hierdoor kan je van boven goed zien welk lakje het is, wat er handig is.
 
Het kwastje is vrij smal en lang.
Hierdoor kan je makkelijk en precies je nagels lakken.

De substantie is wel wat dun.
Hierdoor heb je wel van de blauwe lakjes drie dunne laagjes nodig om deze goed dekkend te krijgen.
Daarnaast drogen ze wel erg snel, wat dan juist wel weer het aantal laagjes compenseert.
 
 
De kleuren vindt ik erg mooi en goed draagbaar.
De heldere blauwe kleur heeft een lichte metallic shimmer erin.
De andere twee kleuren zijn creamy en bevatten geen shimmer.

Wat ik wel jammer vindt is dat de lakjes geen namen hebben.
Alleen een nummer, wat ik na enige gezoek kon vinden.
Van links naar rechts is het 21, 20 en 23.
Namen zijn toch net altijd wat leuker dan cijfers.
 
 
Voor €1 vindt ik het prima nagellakken en dat je bij sommige lakjes een derde laagje neem ik maar voor lief aangezien de droogtijd erg snel is.
De nagellak blijft bij mij 3 tot 4 dagen mooi op mijn nagels zitten.
Dus ook best nog wel een goede houdbaarheid op je nagels.

Neem zeker eens een kijkje bij dit schap wanneer je bij de Big Bazar komt, want er zijn nog veel leuke lakjes voor een €1.













Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?