Picture Moments September

Sjonge, wat is de maand toch vlug voorbij gegaan.
Lijkt wel of het nog maar gisteren was dat de Picture Moments van Augustus online kwam.
Maar er is toch al echt weer een maand voorbij en inmiddels is het ook alweer herfst.
Kijk mee naar de foto´s van afgelopen maand.

 
 Bij de Action, ja ik kom er regelmatig ;) , zag ik twee verpakkingen staan met geurtjes die een exacte dupe zijn van dure geuren.
Niet qua verpakking, maar qua geur.
Green & Fresh is een dupe van DKNY Be Delicious en Cool Cube van Davidoff Cool Water.
De geuren ruiken exact hetzelfde als de luxe geur, alleen zijn ze stukken goedkoper namelijk €2,49 per set.
Zeker een tip om bij te kijken als je in de Action komt, alleen vrees ik wel dat ze snel op zullen zijn.

 
 Met mijn artikel van Zarqa Dead Sea Salt stond ik op de facebook pagina van Zarqa zelf. Zo ontzettend leuk!! # Laatst vloog deze hete luchtballon over. En ik kon het niet laten om er een paar foto's van te maken.

 
 Bij de dirk zag ik tijdens het boodschappen doen deze geurkaarsjes staan. Zien er goed uit en dat voor een prijs van €0,99. Nam er vier mee, twee in vanille en twee in karamel vanille. Beide erg lekkere geuren. # Nog een foto van de hete luchtballon.

 
 Mooie herfst picture # Ook bij Zenner hing de herfst collectie er al. Ik koos voor twee sjaaltjes dingen met ijzerdraad erin en twee bloemen. Beide vindt ik erg mooi bij een hoge donutknot.

 
 Komende zes foto's maakte ik met mijn tablet. Wat zal ik zeggen over de kwaliteit ervan. Hmm, kan beter, maar ah voor een keer moet het kunnen.
In mijn kamer heb ik een aantal herfstdecoraties staan/hangen.

 
 Wibi vindt het altijd wel leuk om op de foto te gaan. # Herfstdecoratie op houten blad.

 
 Nog meer herfstdecoraties.

 
 Verse fresia's ruiken altijd zo lekker, vooral de rode variant. # En daar is wibi nog een keer.

 
 Buiten op de veranda heb ik ook al weer wat voerdingen hangen voor de musjes.
De musjes hebben nu ook eindelijk door waar het vogelhuisje voor is. Laatst ging er een in met zijn kopje. Wilde er al een bordje bij zetten dat het huisje bewoond kon worden ;)

 
 Nog een mooie natuurfoto # En Wibi die mooi gaat zitten voor de foto.

Met mijn vleesetende plantje gaat het goed en er komen steeds meer mondjes bij.
Erg leuk om te zien hoe zo'n mondje groeit!
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?