The Autumn Tag

De herfst is dan nu toch echt begonnen met het bijbehorende herfstweer.
En ik kan wel zeggen dat dit mijn favoriete seizoen, al vindt ik de winter ook erg fijn, is.
Lekker knus binnen met kaarsen aan, blaadjes die verkleuren en weer beginnen te vallen.
Heerlijk dat het weer herfst volop herfst is.
En is het nu toch echt tijd voor The Autumn Tag!






Favourite thing about autumn?
Ik ben echt gek op de herfst, en ook de winter. Gewoon weg twee heerlijk seizoenen. In de herfst vindt ik het vooral mooi om de bladeren te zien verkleuren, lekkere lange wandelingen in de natuur en gewoon te zien hoe de natuur verandert. In de herfst heb ik ook altijd geurkaarsen aan of waxmelts. Past perfect bij het donker wordende weer. En thee en lekkere stampotten vindt ik in de herfst ook altijd fijn.

Favourite drink?
Thee en dan voornamelijk in kruidige smaken. Vooral de pickwick herfst thee vindt ik erg lekker.
Nu ben ik toch wel een theeleut en ik lust vrijwel alle smaken thee.

Favourite scent? 
Warme geuren, zoals appel/kaneel. Dit is vooral voor de herfst een van mijn favoriete geuren. Ik kijk altijd bij de Action voor fijne geurkaarsen. Maar ook bij veel andere winkels kan ik het niet laten om even aan de geurkaarsen te snuffelen als ze die hebben. Ik heb dan inmiddels ook een aardig voorraadje geurkaarsen.

Best lipstick?
Vooral donkere lipkleuren en dan met name lipsticks. Donkerrode en bordeaux kleuren vindt ik erg mooi. En ook donkere pruim tinten vindt ik erg mooi. Kortom, donkere lipkleuren vindt ik prachtig in de herfst!
 
Go to moisturizer?
Ik ben nu op het moment een aantal nieuwe gezichtsproducten aan het testen van het merk Zo Medical en ik kan wel zeggen dat ik deze erg fijn en goed vindt voor mijn huid. Binnenkort komt er nog een review over online!


Go to colours for the eyes?
Ik gebruik nu vooral veel in de bruin, bordeaux en donkere tinten oogschaduws. Vaak draag ik een nude ooglook, maar ook vaak herfstige tinten.

Reacties

  1. Leuke tag! Ik ben zelf meer een lente persoon, maar de herfst heeft zeker zijn charmes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?