Essence Like an unforgettable kiss blushes





Een van mijn favoriete producten uit mijn make-up stash is toch wel blush, naast lipstick natuurlijk.
Essence bracht in de LE 'Like an unforgettable kiss' twee blushes uit in een hart vorm.
Deze kon ik niet laten liggen en bood ik een plaatsje in mijn stash.
Afbeeldingsresultaat voor SnoephartjesWant zeg nu eerlijk, blush in de vorm van een hartje ziet er toch erg schattig uit.


  
De verpakking ziet er erg leuk en mooi uit.
En ik moet bekennen dat ik toch wel een zwak heb voor mooi verpakkingen.

De blush is er in 02 Pink on me (roze) 01 Nothing but lovestone (peachy).

 
De blushes zijn duo-blushes, wat er leuk uitziet in de verpakking.
Zo kan je beide kleuren los van elkaar gebruiken of beide kleuren combineren.

Wel was er op de persfoto shimmer te zien in de blushes, alleen zie je deze niet terug in het echt.
Wel jammer, alleen zijn de blushes nu wel makkelijker voor alledaags gebruik.

 
De snoepige roze variant is 02 Pink me.
Met aan de ene kant een heel licht roze kleur en aan de andere kant een bubblegum roze.
Toch wel de mooiste kleuren combi van de twee.

 
Swatsches maken was wel een klus.
Erg komt heel moeilijk pigment af van de blush, al heeft de roze de meeste pigment van de twee.

 
01 Nothing but lovestone heeft twee peachy tinten, de een licht en de ander een paar tinten donkerder.
Wel een fris lente kleurtje.

 
Hier zie je amper wat van de kleur, wel jammer.

Want de blushes zien er erg mooi uit, maar geven amper kleur af.
Nu zijn de kleuren wel op te bouwen, maar als je liever een blush met meer pigment wil en die makkelijker is aan te brengen, zou ik deze niet kopen.
Alleen ziet de verpakking er toch wel erg leuk uit ;)

De blush kost €3,99.






Reacties

  1. De verpakkig is heel leuk, maar zo jammer dat het pigment tegenvalt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het pigment tegenvalt, want het ziet er wel leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?