Dr. Obagi Lash Serum en Aknebright

 
Dat ik fan ben van de producten van Dr. Obagi, daar kan geen twijfel over bestaan.
Zo heb ik al met enige keren producten van dit merk gereviewd, zoals een aantal gezichtverzorgingsproducten en de Soothing Recovery Cream .
Dr. Obagi heeft sinds kort twee nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd.
Het Lash Enchanching Serum en de Aknebright.
Twee producten waar ik ook deze keer weer zeer te spreken over ben!

Aknebright 
Acne spot and Pigmentation Treatment
 
 
De Aknebright is bedoeld voor acne en pigmentvlekjes.
Deze biedt snelle verlichting bij acne, wat alleen maar fijn is.
Zelf heb ik geen last van pigmentvlekjes, maar wel last van een lichte acne.
Eerst dacht ik dat het gewoon een soort puistjes waren, maar dit bleek toch een lichte acne te zijn.
Tot dusver had ik nog geen product gevonden dat ik er ook echt goed tegen vond werken en dat ik fijn vond in gebruik.
Dus testte ik de aknebright van Dr. Obagi.

 
De hoofdingrediënten van de aknebright zijn:
  • Encapsulated Salicylic Acid: Salicylzuur ingekapseld in Oleosome microspheres verbetert de penetratie en levert een snellere en effectievere behandeling van acne laesies
  • LiquiPatch™: Vormt een instantaan een onzichtbare intra-epidermale patch om de acne medicatie sneller in de huid af te leveren
  • Glucosamine, Broccoli Extract, and Sunflower Seed Oil: Vermindert roodheid en helpt om ontstoken acne laesies te kalmeren
  • Alpha Arbutin, Aminopropyl Kojyl Phosphate, Glutathione & Soy Isoflavones: Verheldert en voorkomt de vorming van post-inflammatoire hyperpigmentatie (PIH)
  • Exotic Manuka Honey: Houdt de huid geconditioneerd en soepel tijdens het genezingsproces en helpt daardoor de ontwikkeling van de post acne littekens te voorkomen


 
De aknebright is een tube met aan de bovenkant een applicator met rollerballs.
Ik heb de aknebright nu inmiddels een maand gebruikt en ik merk duidelijk verschil bij mijn huid.
Puistjes zijn veel sneller verdwenen, wanneer ik de aknebright erop aanbreng en zodra ik een puistje voel opkomen, smeer ik er een beetje op en het puistje komt niet door.
Deze 'verdwijnt' dan nog voor deze kan doorkomen op mijn huid.
Zelf gebruik ik deze wanneer nodig of om de andere dag.
Echt een heel erg fijn product, dat ik fijner vindt werken dan de meeste andere producten voor acne.

Ook de applicator met de rollerbals werkt erg fijn en snel.
Lichtjes knijpen in de tube zodat het product op de rollerballs komt.
Hierna kan je het simpel en snel aanbrengen op de betreffende plek.
Daarnaast voelt het ook koel aan, wat erg fijn is.

Zeker een aanrader!
€ 43,95


Ossential Lash Enchanching Serum

 
Lange en volle wimpers vindt ik zelf altijd erg mooi, maar wat als je deze niet van je eigen heb?
Dan biedt de Lash Enchancing Serum een uitkomst..
Deze zorgt ervoor dat je wimpers langer en voller worden vanaf de wortel.
De wimpers worden ook sterker waardoor breuk en uitval voorkomen wordt.
 
 
 Dit wimperserum is een krachtige mix van peptiden waarvan bewezen is dat ze de wimpers zichtbaar dikker en langer maken en dunne of dunner wordende wimpers en wenkbrauwen verfraaien. Copper Tripeptide-1 en Myristoyl Pentapetide-17 verbeteren de dichtheid en het volume van de wimpers zichtbaar. Copper Tripeptide-1 zorgt daarbij voor vergroting van de haarfollikel, waardoor de haren ook zullen verdikken.

De wimpers worden sterker omdat Biotinoyl Tripeptide-1 zich op de haarfollikel versterkt, waardoor de wimpers gezonder worden en breuk en uitval voorkomen worden.

Door de combinatie met versterkende panthenol en verzorgende sesamzaadolie worden de wimpers gevoed voor optimale gezondheid. Veroorzaakt geen verandering in de huid- of oogkleur.

 
De hoofdingrediënten zijn:
  • Myristoyl Pentapetide-17: Verbetert zichtbaar de wimperdichtheid en volume/lengte
  • Myristoyl Hexapeptide-16: Stimuleert de keratinegenen voor dikker, voller uitziende wimpers
  • Copper Tripeptide-1: vergroot de grootte van de haarfollikel  
  • Biotinoyl Tripeptide-1, Apigenin, Oleanolic Acid: versterkt de haarfollikel, bevordert de gezonde groei en voorkomt het breken en uitvallen van de wimper/haar
  • PanthenolandSesameSeed Oil: conditioneert en verzorgt de wimpers voor een optimale groei
  • Diaminopyrimidine Oxide: versterkt het haar vanuit de wortel, bevordert de haardikte en verbetert de haargroei


 
Het serum zit in een pen-achtige huls.
Op de achterzijde zit een draaistuk waarmee je het serum uit de pen 'draait'.
Werkt erg handig, omdat je op deze manier de juiste hoeveelheid kan doseren en niet ineens teveel heb.

 
 Het serum breng je aan met een eyeliner-achtig kwastje.
Hierdoor kan je het serum heel precies en dicht langs de wimperrand aanbrengen.
Werkt erg nauwkeurig.

 
Dan nu de voor en na foto's.
De linker foto is de voor-foto en rechts de na-foto naeen maand het serum gebruikt te hebben.
Ik zie wel degelijk een verschil.
Zo zijn mijn wimper naar binnen toe ook langer geworden en merk ik ook dat mijn wimpers dikker/voller zijn geworden.
Daarnaast heb ik geen losse wimperhaartjes meer als ik mijn mascara eraf haal.
Het serum werkt erg goed en ik ben er zeer te spreken over.

Prijs € 69,95
 
 
Over zowel de Aknebright als het Lash Serum ben ik zeer tevreden over en kan ik zeker aanraden.
Erg goede producten!
En ook deze keer ben ik weer te spreken over de producten Dr. Obagi.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?