Puur en natuurlijk: Evarita Natural Handmade Soap

Natuurlijke producten komen steeds meer in in beautyland.
Vaak is dit ook beter voor de huid, vooral bij een gevoelige huid.
Evarita is een merk dat natuurlijke en handgemaakte zepen heeft.


In de webshop van Evarita koop je online je zeep. 100% natuurlijk en met de hand gemaakt. Vrij van schadelijke stoffen en volgens traditionele recepten. We gebruiken uitsluitend natuurlijke ingrediënten in onze zeep.

De zepen zijn verkrijgbaar in verschillende geuren, van fris en fruitig tot bloemig en kruidig.
Ook zijn er verschillende formaten zeep te krijgen.
Mini stukken zeep, grote stukken zeep en zeep aan een touw.

Zelf koos ik voor vier mini zepen in de geuren Green Tea, Orange, Grapefruit en Lavender.
Zelf vindt ik frisse en fruitige geuren altijd erg fijn.
Lavendel is een subtiele bloemengeur, die ook erg lekker ruikt.

De stukken zeep zien er vrij natuurlijk uit en er zit ook een basic en natuurlijk wikkel omheen.
Zo is er ook amper geen verpakkingsmateriaal.
Wat weer zorgt voor minder millieuvervuiling, wat ook weer goed is voor de natuur.

De zeep is:
  • Vrij van dierlijke ingrediënten
  • Zonder synthetische kleurstoffen
  • Vrij van alcohol
  • Minimaal vier weken gehard
  • Handgemaakt en natuurlijk
De zepen zijn te gebruiken als handzeep.
Sommige zijn ook erg goed om het gezicht of je lichaam mee te wassen.
Ik heb dit bij de vier zepen geprobeerd en vindt deze er erg goed voor werken.
Hoewel ik normaal last van mijn huid krijg bij gebruik van gewone zeepstukken, heb ik dit bij deze zeep totaal niet.
En ook voelt mijn huid zacht aan en zijn roodheden in mijn gezicht veel minder.
Bij de meeste zepen voelt je huid droog en trekkerig aan, maar dat is bij deze niet het geval.
Dit komt ook door het milde schuim.


Grapefruit, Lavendel, Green Tea en Orange zepen.

De grapefruit zeep ruikt lichtjes naar de frisse geur van grapefruit.
De geur ruik je ook lichtjes op de huis terug.

De lavendel zeep heeft een heel subtiele geur en ruikt heel licht naar de geur van lavendel.
De geur is niet heel duidelijk aanwezig en ruik je niet sterk terug op de huid.

Green Tea is een van mijn favoriete geuren.
Een subtiele frisse en groene geur, als van een fris bos.
De geur ruik je subtiel op de huid terug.

Als laatste de Orange.
Een lichte sinas geur die net als de voorgaande zepen erg lekker ruikt.
En is ook licht op de huid terug te ruiken.

De zepen ruiken subtiel door het feit dat dit 100% natuurlijke zepen en er geen parfum en dergelijke stoffen aan toe zijn gevoegd.
Dit is ook beter voor de huid en daarbij geeft het toch een fijne subtiele geur.


Als je op zoek bent naar natuurlijke producten en dan met name zepen, dan zou ik zeker een kijkje nemen op de Evarita webshop.
De kleine zeepjes kosten €3,- per stuk of vier voor €10,-
Ook zijn er grote zepen te vinden die €6,- per stuk kosten of of vier voor €20,-

Handig om te weten: de zeepjes worden verstuurd in handige brievenbusdoosjes, waardoor ze niet kunnen kwijt raken of dergelijke.
Erg fijn.

Neem zeker eens een kijkje!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?