Time for Spring Tag

Afbeeldingsresultaat voor time for spring tag
Het is inmiddels al weer een tijdje lente en eindelijk begint het weer ook een beetje mee te werken.
En wordt het eindelijk wat warmer.
En bij de lente hoort ook de Time for Spring Tag!
Op naar de vragen en natuurlijk mijn antwoorden.



  1. Wat is je favoriete lipstick voor de lente?
    Ik heb niet echt een favoriet merk lipstick of een kleur van een merk die mij favoriet is in de lente. Wel draag ik in de lente graag roze tinten. Van licht roze tot felroze kleuren, deze draag ik graag in de lente.
  2. Verandert je make-up routine in de lente?
    In de lente ga ik vaak voor lichtere tinten en vaak voor een lichte ooglook met roze lipkleur erbij. Lekker fris en lente-achtig.
    Afbeeldingsresultaat voor time for spring tag
  3. Wat vind je de mooiste lentecollectie op het gebied van make-up?
    Ik heb niet echt een favoriete lente collectie.
  4. Verandert je huid- en lichaamsverzorging als het lente wordt?
    Vaak kies ik voor lichtere producten zoals een bodysouffle of en luchtige creme. De bodybutters en dergelijk gaan weer de kast in voor de herfst.
  5. Wat is je favoriete blush voor de lente?
    Op dit moment is de Essence Cinderella blush mijn favoriet. Ook gebruik ik vaak de essence blush van een oude LE van de surfer babe collectie. Eigenlijk zijn koele roze blushes mijn favoriet in de zomer.
  6. Wat is je favoriete parfum voor de lente?
    Zeker weten Calvin Klein One. Echt een heerlijke frisse lente en zomer geur. Kan deze zeker iedereen aanraden die van frisse citrus geuren houdt!

    Afbeeldingsresultaat voor time for spring tag
  7. Wat is je favoriete nagellak voor de lente?
    Ik heb niet echt een favoriet, al pak ik in de zomer vaak lichte en felle kleuren. Echt iets dat voor mijn idee typisch bij de lente (en zomer) hoort.
  8. Verander je je haar(kleur) in de lente?
    Ik heb nog nooit mijn haar geverfd, dus nee ik verander niet mijn haarkleur in de lente. Wel heb ik eergisteren bij de kapper een bob laten knippen met achter laagjes in mijn haar.
  9. Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
    Een driekwart broek of een rok. In ieder geval luchtige kleding voor de weer warmer wordende dagen.
    Afbeeldingsresultaat voor time for spring tag
  10. Wat is je favoriete paar schoenen voor de lente?
    Met warmer weer draag ik standaard mijn slipper. Ook vindt ik sandalen fijn om te dragen en het staat ook vaak leuk en lente-achtig.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?