Gosh Urban Vibes

 
Het is inmiddels zomer en de zomer is bij uitstek het seizoen om gebruik te maken van felle kleuren.
Gosh heeft nu een collectie die daar perfect op inspeelt.
De collectie bevat drie verschillende paletten en de Xtreme eyeliners.

Gosh 9 Shades To Play In Vegas
 
De GOSH 9 Shades To... paletten zijn nieuw in het assortiment van Gosh.
Een erg leuk idee vindt ik het om grotere paletten toe te voegen aan het assortiment.
Er zijn in totaal drie nieuwe paletten:
  • GOSH 9 Shades To Enjoy In New York 001
  • GOSH 9 Shades To Have Fun With In LA 002
  • GOSH 9 Shades To Play With In Vegas 003
Zelf heb ik het  9 Shades To Play With In Vegas palette.

 
Het palette vindt ik er erg mooi en strak vormgegeven uitzien.
Ook is het mooi matzwart met in glanzende letters GOSH.
Zodra je het palette opent knalt de kleur je tegemoet.
In dit palette zitten veel felle zomerse kleuren.
De spiegel in de deksel is vrij groot, wat makkelijk is als je dit palette mee neemt.

 
De kleuren zijn zoals ik net al noemde erg fel en kleurrijk.
De bovenste rij bevat drie verschillende kleuren blauw, de tweede rij geel en oranje tinten en de onderste rij roze tinten.
Ziet er erg mooi uit.
 
De pigment is erg goed.
De swatsches zijn droog gemaakt en slechts een veeg.
Dit vindt ik erg fijn aan het palette, want hoe vaak is het bij mij wel niet voor gekomen dat ik geel en oranje tinten kocht waar bij het swatchen totaal geen pigment inzat.
Altijd zo jammer, maar gelukkig is de pigment bij dit palette erg goed.
De kleuren zijn allemaal erg shimmery, maar dit past ook wel weer bij de zomer vindt ik.

Best wel lastig om een goede ooglook te maken met deze felle kleuren, maar het is mij toch gelukt.
Eigenlijk een kwestie van goed blenden, zodat alles goed in elkaar overloopt.
In de arcadeboog gebruikt ik de middelste oranje kleur.
In mijn binnenste ooghoek de gele kleur, op het bewegend ooglid de middelste blauwe kleur en in de buitenste ooghoek, en langs de onderste wimperrand, een combinatie van de felle roze en oudroze kleur.
Deze combinatie bracht ik ook als heel dun lijntje boven de wimpers aan.
Toch nog een mooie zomerse look met veel kleur geworden.

Prijs: €12,99

Gosh Velvet Touch Eye Liner
 
De Velvet Touch eye liners vindt ik altijd een van de fijnste eyeliners van Gosh.
Deze werken echt erg fijn en glijden heel soepeltjes over je ooglid.
Ook maak je er altijd heel makkelijk een mooi lijntje mee.

Zo ook bij deze Gosh Velvet Touch eye liner in de kleur 001 Blue moon.
Ook deze glijdt soepeltjes over het ooglid en geeft een mooie lijn.
 
 
De kleur is blauw-groen.
Eigenlijk meer blauw met een lichte soort groene shimmer/gloed erover.
Erg mooi en past prima bij de zomer.


Prijs: € 7,79


Gosh Xtreme Eyeliner
 
Xtreme en waterproof, dat zijn de nieuwe eyeliners van Gosh.
Deze zijn in negen kleuren verkrijgbaar, van zwart tot zilver, lila en blauw.
Een ruime kleurenkeuze dus.
Zelf heb ik vier van de negen kleuren.

 
De kleuren die ik heb zijn:
  • 001 Black
  • 003 Gun Metal
  • 008 Royal Blue
  • 009 Turquoise
     
Erg handig is dat je doordat de onderkant van de verpakking doorzichtig is de kleur kan zien.
Ook zit er bovenop een rondje in de kleur van de eyeliner.
Dus geen lang gezoek naar de kleur die je wilt.

 
Het kwastje van de eyeliners is scherp gepunt, waardoor je er makkelijk een mooie en strakke lijn mee kan maken.
Het kwastje werkt dan ook erg fijn en precies.
 
 
 De kleuren zijn goed gepigmenteerd en van links naar rechts zijn dit:
  • 001 Black
  • 003 Gun Metal
  • 008 Royal Blue
  • 009 Turquoise 
Als laatste ook een swatsch van de velvet touch eyeliner, die ook erg goed gepigmenteerd is.

 
 De zwarte eyeliner is erg goed gepigmenteerd en goed zwart.
Ik vindt het altijd leuk om een zwarte eyeliner te combineren met een gekleurd lijntje erbij.
Het roze lijntje heb ik gemaakt met de felroze oogschaduw uit het palette.

 
De zilvergrijze heeft hier en daar open stukjes en is beter te dragen in combinatie met oogschaduw.
Wel is het een mooie kleur en een goed alternatief voor zwart.
 
 
De koningsblauwe kleur is erg mooi en goed gepigmenteerd.
Ook erg mooi om zo zonder oogschaduw te dragen.
 
 
Een kleur die echt zomers is, is deze felblauwe.
Erg mooi en ook goed te combineren met de felle kleuren uit het palette.
 
Prijs: €8,79

Ik ben zeer te spreken over de producten over deze collectie.
De producten hebben goede pigment en zien er mooi uit.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

  1. Ziet er allemaal heel erg goed uit. En wat leuk dat palette, die kleuren heb je heel erg leuk aangebracht!

    www.LanaDrama.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?