Vaderdag Tip : ShirtsofCotton Extra Lang T-shirt

Over een aantal dagen is het vaderdag, om precies te zijn op Zondag 21 Juni.
Soms is het best een gedoe om een leuk cadeau voor je vader te verzinnen.
Maar dan heb ik vandaag de oplossing voor je!
ShirtsofCotten.com heeft erg leuke en bovendien praktische heren t-shirts.
En bovendien zijn dit Extra Lang T-shirts, waardoor je vader ook geen last meer heeft van een te kort t-shirt. 

De extra lang t-shirts zijn verkrijgbaar in de kleuren wit, grijs en zwart.
En in de maten van XS tot 4XL.
Een erg brede matentabel, iets waar ik zeer over te spreken ben.
Want op deze manier heb je niet het probleem van een slecht passend t-shirt.

 
Het t-shirt dat ik toegestuurd kreeg voor mijn vader heeft een v-hals en is wit.
Hier kan je overigens ook een keuze in maken, je kan kiezen tussen een ronde hals,een v-hals, een extra diep v-hals of een basic v-hals.

De t-shirt zat goed verpakt in een stevige plastic zak en daarin zat het t-shirt in nog een plastic zak.
Het extra lang t-shirt wordt dus erg goed verpakt, zodat deze niet kan beschadigen.

 
Het t-shirt voelt van goede kwaliteit aan.
Ook is het fijn dat het label een gedrukt label is en geen losse label.
Hierdoor had mijn vader ook geen last van een los label op de rug.

 
Op het gedrukte label staan de wasvoorschriften e.d
Het t-shirt is van 95% katoen en 5% elastane.
Hierdoor heb je de kwaliteit van een katoenen kledingstuk, maar toch wat rek erin.
Katoen is overigens ook beter om te dragen omdat dit een stof is die de huid wel laat ''ademen'' en dus niet warm is.

 
Mijn vader is erg tevreden over het extra lang t-shirt.
Het t-shirt is langer dan de meeste t-shirts en daarom kruipt deze ook niet omhoog, maar blijft juist goed zitten.

 
Ook is de pasvorm goed en past mijn vader het t-shirt goed.
Mijn vader heeft de t-shirt in XL en deze maat past precies goed, niet te klein of te groot.
Precies de juiste pasvorm e.d

 
Ook in de broek gedragen staat het t-shirt goed.
En omdat deze wat langer is dan andere t-shirt gaat deze er aan de achterzijde niet uit.

 
Zoals je kan zien is dus de pasvorm en alles goed.
Over de kwaliteit is mijn vader ook te spreken.
Zeker een aanrader als cadeau voor vaderdag!

Je kan het extra lang t-shirt bestellen op https://shirtsofcotton.com/extra-lange-t-shirts
Prijs: € 18,95

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.
Mijn vader heeft het extra lang t-shirt gereviewd.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?