10 producten die ik elke dag gebruik

Ik wissel regelmatig van producten, zowel bij make-up als verzorgingsproducten.
Maar vaak heb ik toch wel een vaste basis aan producten die ik elke dag gebruik.
Of bijna elke dag.
Dit zijn 10 producten die ik elke dag gebruik.


 
Ik heb gekozen voor een mix van zowel make-up als verzorgingsproducten.
Doucheschuim staat er dan wel niet bij, maar gebruik ik wel dagelijks.
Daarnaast een aantal basis dingen die al een hele tijd hetzelfde zijn voor elke dag.
 
 
Als eerste twee verzorgingsproducten.
Een deodorant en een eau de toilette.
Ik gebruik elke dag deodorant en ook elke dag een eau de toilette of parfum.
In de zomer gebruik ik altijd eau de toilette, omdat ik lichte geuren in de zomer altijd fijner vind vanwege het warmere weer.
In de herfst en winter draag ik vaker parfum.
Ik gebruik dit dagelijks omdat ik het fijn vind om lekker te ruiken.
 
 
Dan twee basics die ik dagelijks gebruik, maar wel regelmatig afwissel met soortgelijke producten.
Deze bb cream is wel een van mijn favoriete voor de lente en de zomer.
Bij lipbalsem verschilt het per dag welke ik gebruik, want hier wissel ik nog wel eens af met de andere lipbalms uit mijn stash.
Op het moment is deze van Yves Rocher favoriet en daarnaast de NYC applelicious lipbalms.
Alleen zijn die van NYC helaas niet meer te koop, maar nog wel te vinden bij winkels als Action.
 
 
Twee van de drie producten op de foto zijn al een hele tijd favoriet bij mij.
Dit zijn de Blush van Gosh in Melon en de Dr. Hauschka bronzer.
Dit zijn echt twee prachtige producten en zullen zeker worden vervangen door nieuwe als deze op zijn.
De highlighter gebruik ik niet dagelijks.
De ene keer heb ik wel zin in highlighter en de andere keer niet.
Wel is dit een van de mooiste in mijn stash.

 
En als laatste drie oogproducten.
Mascara gebruik vrijwel dagelijks, de make-up loze dagen uitgezonderd.
Deze eyeshadow primer van catrice is erg fijn en zorgt ervoor dat mijn oogschaduw veel langer mooi blijft zitten.
Ik heb ook zo'n soort primer van essence gehad, maar deze van catrice is net wat fijner en geeft een mooier resultaat aan je ooglook.
En een oogschaduwpalette wat ik de afgelopen tijd weer veel gebruikt heb, is deze smokey eyes palette van Bourjois in bruintinten.

Vaak gebruik ik wel dagelijks dezelfde producten, maar wissel deze regelmatig met soortgelijke producten ervan.
Heb jij standaard favoriete producten die je dagelijks gebruikt?




















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?