Dr. Obagi Sun Protection SPF 50 ZO SKIN HEALTH producten

Met zonnig weer is het altijd belangrijk om je goed te beschermen tegen de zon.
En dan is een goede zonnebrand crème erg belangrijk, het liefst een met een zo hoog mogelijk factor.
Ik heb nu een tijdje de nieuwe zonproducten van Dr. Obagi getest, deze hebben SPF 50!
Ben je benieuwd naar mijn mening erover, lees dan snel verder!

Van beide zijn de verpakkingen zoals we van de producten van Dr. Obagi gewend zijn. Strak en luxe. En donkerblauw met zilver op de verpakkingen. Dit vindt ik er altijd erg mooi uitzien.

Oclipse Sun Spray SPF 50

 Deze heerlijke niet-irriterend en waterbestendige formule beschermt maximaal 80 minuten tijdens het zwemmen. Een baanbrekende, ‘one-touch, all-angel’ spray-systeem zorgt voor een uniforme dekking over het hele gezicht en lichaam met een niet-vet, gewichtloos gevoel. Beschermt tegen huidveroudering (UVA) en verbranden (UVB), terwijl het helpt te beschermen tegen schadelijk High Enegery Visible (HEV) licht. Gefractioneerde melanine biedt extra bescherming tegen schadelijke blootstelling aan de zon. Een pracht product die beschermt tegen de schadelijke stralen bij huidveroudering.

De Oclipse Sun Spray SPF 50 is een zonbescherming die zowel voor het lichaam als voor het gezicht te gebruiken is.
Erg handig, want de meeste zonbescherming is of voor het lichaam of voor het gezicht.
Maar deze kan je voor zowel beide gebruiken.

Zoals de naam al doet vermoeden is de flacon een spray flacon.
Dit werkt erg makkelijk bij het gebruiken van de zonnespray.
Sprayen, insmeren en klaar!
De zonnespray beschermt tegen UVA, HEV en UVB en bevat daarnaast ook nog een vitamine A, C en E complex.
Dit verzorgt de huid en beschermt deze tegelijk.

De zonnespray is voor 80 minuten waterbestendig.
Veel langer dan de meeste zonnesprays.
Breng het product wel regelmatig aan, minstens om de 80 minuten, om extra goed beschermt te zijn en te blijven.
Ik merk zelf dat de zonnespray mijn huid erg goed beschermt tegen de zon.
Normaal heb ik bij veel zonbeschermingsproducten toch nog dat mijn huid jeukend wordt en kleine bultjes geeft, een lichte zonneallergie dus.
Maar daar heb ik bij deze totaal geen last van, erg fijn.
Ook smeert de zonnespray goed uit en heeft een subtiele geur.

En wat ik erg fijn vindt is dat je deze ook op je gezicht kan gebruiken, want ik had tot op heden nog geen goede zonbescherming gevonden voor mijn gezicht.
Meestal krijg ik puistjes van zonneproducten, maar daar heb ik bij deze ook geen last van.

De spray heeft een draaidop waarmee je de spray ook op 'slot' kan zetten en deze dus niet kan leeglopen in je tas.

De ingrediënten
Er zit o.a argan olie in de zonnespray wat altijd erg verzorgend werkt voor de huid.

Een erg fijne zonnespray die je zeker eens moet proberen als je net als ik last heb van zonneallergie!
Prijs € 68,95


Oclipse Smart Tone Broad Spectrum SPF 50

Deze zeer geavanceerde breed spectrum SPF 50 zonnebrandcrème is ontwikkeld voor nagenoeg elke huidskleur. Gepatenteerde variabele kleurkorrels, die zich aanpassen aan de gewenste huidtoon, met uitgebreide breedspectrum UVA/UVB fotostabiele zonbescherming helpt de dagelijkse bescherming tegen schadelijke ultraviolette stralen, terwijl gefractioneerde melanine een schild vormt tegen schadelijk High Energy Visible (HEV) licht. Vitamine C helpt om een ​​egale teint te bereiken door pigmentvorming te remmen. Verrijkt met huidconditioners om de huid te ondersteunen zich een jeugdig, zacht en glad aanzien te geven. Een zonbeschermer die met plezier wordt aangebracht.

De Oclipse Smart Tone bevat net als de zonnespray SPF 50.
Ook de Smart Tone beschermt de huid tegen UVA, UVB en HEV.
En heeft een vitamine c complex dat zorgt voor een egale tint.

De Smart Tone is een product dat zich aanpast aan de huidskleur.
De creme is wittig met kleine bolletjes erin, die opengaan als je de crème uitsmeert.
Nu was ik hier eerst vrij sceptisch over, want zou dit ook daadwerkelijk bij mijn huidskleur passen.
Ik ben namelijk vrij licht, zelfs in de zomer kleur ik amper.
En ik had al vaak meegemaakt dat deze dan toch net te donker uitvielen en niet aan mijn huidskleur aanpasten.

Maar en nu tromgeroffel.....
De Smart Tone werkt echt super fijn en goed!
De kleur wordt aangepast naar mijn huidskleur en geeft deze licht tintje alsof je een licht kleurtje hebt van de zon.
Mijn moeder heeft de Smart Tone ook geprobeerd en bij haar werkt deze ook goed en past zich aan aan de huidskleur.
Mijn moeder heeft iets meer pigment in haar huid en kleurt in de zomer ook altijd sneller dan ik.
En was dus de perfecte persoon om het ook bij te testen.
 
Daarnaast beschermt de Smart Tone ook goed tegen de zon En zorgt daarnaast voor een egale huid.

Wat erg handig is het doseertuitje dat de tube heeft.
Hierdoor kan je makkelijk en precies de juiste hoeveelheid pakken die je nodig hebt.

De ingrediënten.
Ook hier zitten een aantal natuurlijke ingredienten in zoals rozemarijn extract.

Een erg fijn product die je huid goed beschermt en zich ook daadwerkelijk aanpast aan de huidskleur.
Prijs € 74,95

Beide producten zijn erg fijn en werken goed.
En beschermen goed tegen de zon.
Want ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe belangrijk het is om een goede zonbescherming te gebruiken.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?