Review - Drie verschillende ZIAJA producten

 
Een tijdje geleden schreef ik al een review over de Natural Olive Set.
Vandaag is het tijd voor een nieuwe review, waarin ik jullie drie producten uit drie verschillende lijnen laat zien.
Een uit de orange lijn, de marine algae lijn en de goat milk lijn.

Orange Butter Creamy Shower Soap. 
 
 
Citrus is een van mijn favoriete geuren, het ruikt altijd zo lekker fris en fruitig.
De orange butter creamy shower soap is een doucheschuim met de geur van sinaasappel.
De flacon bevat 500 ml, een vrij grote fles dus.
Wat ook een leuk detail is, is dat de flacon oranje is als een sinaasappel.
 
  
De doucheschuim bevat veel natuurlijke ingrediënten, waaronder sinaasappelschil olie.
Sinaasappelschil olie werkt verkwikkend en verzorgend voor de huid.
Het houdt je huid soepel en zacht.

 
Naast dat de doucheschuim naar sinaasappel ruikt heeft deze ook de natuurlijke kleur van een sinaasappel.
Een heel natuurlijke geur die er lekker naar sinaasappel ruikt.
De doucheschuim maakt mijn huid heerlijk zacht en deze ruikt heerlijk naar sinaasappel.

Prijs: € 3,69


Goat's Milk Body Butter 
 
 
Geitenmelk kende ik al van de pakjes melk en yoghurt, wat overigens heel gezond voor je is.
Ziaja heeft ook geitenmelk producten die je voor je huid kan gebruiken.
De geitenmelk producten zitten in een witte verpakking met zwart en zilver design.
Zelf heb ik de Goat's milk body butter.
 
 
De body butter bevat omega 3, omega 6 en vitamine E.
Deze zorgen er gezamenlijk voor dat je huid elastisch en zacht blijft.
Het vult een tekort aan vetten in de huid aan, waardoor deze elastisch blijft.

 
De body butter is een voedende creme, die toch luchtig aanvoelt.
De crème ruikt heerlijk verzorgend en fris, met een soort lichte melkachtige geur. 
Deze maakt mijn huid erg zacht en ruikt echt erg lekker.

Prijs: € 6,99 voor 200 ml.

Marine Algae Smoothing Enzyme Peeling
 
 
De smoothing enzym peeling zit in een soort tube van 60 ml.
Deze heeft de blauwe kleur die mij aan een tropische zee doet denken.
 
 
Zee-algen zijn erg goed voor de huid.
Ze zorgen er namelijk voor dat de huid gehydrateerd en soepel blijft.
De huid wordt door de peeling zacht en glad.
En werkt ook erg goed bij een ietwat onzuivere huid!
 
 
De peeling heeft een heel licht blauwe kleur en ruikt heel subtiel naar de zee.
Of nochtans is het een geur die mij aan de zee doet denken.
Het is bij de peeling de bedoeling dat je deze 10 tot 15 minuten op je gezicht laat en deze daarna afspoelt met lauwwarm water.
Mijn huid voelt hierdoor zacht, glad en soepel aan.
Erg fijn!

Prijs: € 5,49

 
 
Alle drie de producten zijn erg fijn en kan ik zeker van harte aanbevelen.
De geuren zijn er fijn en ruiken heerlijk.
Zeker favorieten van mijn!

Deze kan je vinden op de website van Ziaja.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?