Trends die ik eerst niets vond...

Afbeeldingsresultaat voor aztec printWanneer een trend eenmaal een trend is, doen mensen massaal mee met deze trend.
Maar vaak vind ik een trend totaal niets en doe ik er niets mee.
Nu volg ik nooit op de voet de trends.
Ik ben meer iemand die zelf kijkt wat ik leuk vindt en soms past dit dan binnen een trend.
Maar dat ik trends vaak maar niets vindt en totaal niet mijn smaak wil niet zeggen dat ik deze later wel ineens leuk vindt.
Bij mij is het eerder zo dat als de trend al voorbij is ik deze leuk ga vinden.
Dit had ik ook bij de volgende trends....


De aztec print

Afbeeldingsresultaat voor aztec print oorbellenEen print die je met enige regelmaat terug ziet komen is de aztek print.
Eerst vond ik dit maar niet, veel te opzichtig en zo.
Maar nu vind ik het juist een erg leuke print, zoals bijv. bij oorbellen en in shirts.




Witte nagellak


Afbeeldingsresultaat voor witte nagellakWitte nagellak vind ik nu erg leuk en is een van mijn favoriete nagellakjes voor nail-art.
Zoals een witte lak met daarop neon vlekken.
Voorheen vond ik dit altijd een beetje op plamuur of typ-ex lijken, maar nu in de zomer draag ik witte nagellak regelmatig.
Dat ik witte nagellak niets vond had deels ook te maken dat ik nooit een goede witte lak kon vinden.
Maar nu ik deze wel heb draag ik die al enige tijd best regelmatig.


 Statement kettingen 
Afbeeldingsresultaat voor statement ketting
Statement kettingen zijn een hele tijd een hype/trend geweest.
Ik vond er nooit veel aan totdat ik, nadat de trend grotendeels over was, een mooie en subtiele statement ketting tegenkwam bij het kruidvat.
Ik besloot het te proberen en was verkocht.
De grote en grove statement kettingen vindt ik nog steeds niets, maar de subtiele varianten wel.


Welke trends vond jij voorheen niets maar nu juist heel erg leuk?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?