Catrice Limited edition Sence Of simplicity

Catrice Sense of Simplicity
Vanaf half augustus tot en met half september ligt de nieuwe Limited Edition Sense Of Simplicity van Catrice in de winkels. 
Een collectie die is geinspireerd op de looks uit de jaren 90.


Catrice Sense of Simplicity

Catrice Sense Of Simplicity Bouncy Eyeshadow – € 3,99

Ontdek de jaren ’90. Creëer de mooiste expressieve oogmake-up looks met de Bouncy Eyeshadows. De bijzonder soepele, enigszins bollende textuur spreidt prachtig uit over je ooglid. De langhoudende trendy oogschaduw is verkrijgbaar in zilver, zwart-grafiet met een subtiele diamantglans en schitterend rosé. Alle kleuren bieden een overtuigende hoge dekking en een metallic finish. Verkrijgbaar in Strike a Rose, Straight Silver en Linda Evan-Grey-Lista.

Niet echt mijn ding, al is de roze variant wel een mooie kleur.


Catrice Sense of Simplicity1

Catrice Sense Of Simplicity Cream To Powder Blush – € 3,99

Intens roze. De cream blush met poeder-matte finish kan zowel met je vinger als met een kwastje worden aangebracht. De zachte, crèmige textuur geeft een frisse kleurimpuls aan de huid, zonder te glimmen. Voor een langhoudende, gezonde uitstraling. Verkrijgbaar in Pure Pink.

Ik ben niet zo van de cream blushes, geef mij maar een poeder blush.

Catrice Sense of Simplicity4

Catrice Sense Of Simplicity Transparent Mattifying Powder – € 4,99

Rechtdoorzee. Deze transparante poeder is geschikt voor ieder huidtype en heeft een matterend en fixerend effect. Aan de binnenzijde van de verpakking zit een spiegeltje – dat maakt de Transparent Mattifying Powder ideaal voor onderweg. Een egale, prachtige teint is altijd binnen handbereik. Verkrijgbaar in één transparante versie.

Handig, een goed mattifying powder die transparent is, maar ik vind deze wel erg prijzig.
Want voor veel minder geld heb je van andere merken ook al fijne mattifying powders.

Catrice Sense of Simplicity2

Catrice Sense Of Simplicity Juicy Gloss – € 2,99

Onvergetelijk. De Juicy Gloss is het nieuwe icoon onder de lipproducten. De semi-transparent textuur voelt heerlijk licht aan op de lippen en geeft ze een subtiel kleurtje. Er is keuze uit zacht abrikoos-rosé, felroze of warm oranje – elk met een subtiele wet gloss finish. Verkrijgbaar in Strike a Rose, Pure Pink en Orange Obsession.

Zelf heb ik dan wel wat lipglosses in mijn stash, maar ik geef de voorkeur aan lipsticks.
Wel is de kleur pure pink erg mooi.

Catrice Sense of Simplicity3

Catrice Sense Of Simplicity Latex Lacquer – € 2,99

Back to the Future. De nagellaklijn bestaat uit zilver, wit, mintgroen, abrikoos-oranje en roze. Een speciaal effect: de unieke, semi-matte latex finish. Alle vier nagellakken hebben een extra breed reservoirkwastje, waardoor het aanbrengen snel en gemakkelijk gaat. Geadviseerd wordt om twee laagjes aan te brengen. De kleur van de lak is zichtbaar op de bovenzijde van het dopje – zo is het gemakkelijk je favoriete kleur te kiezen. Verkrijgbaar in Straight Silver, Pure Pink, Orange Obsession, Minimalistic Mint en Simply White.

Van de nagellak zou ik alleen voor de zilveren gaan.
Wat ik wel handig vind is dat de nagellakjes aan de bovenkant een gekleurd deel hebben, waardoor je makkelijk de kleur van de lakjes in je stash kan vinden.
Zouden ze van mij bij alle lakjes in het catrice schap mogen doen!!

Zelf ben ik niet zo ondersteboven van deze collectie, vind het eerlijk gezegd een wat saaie collectie.
Wat vind jij van deze collectie?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?