De tv-serie tag

Afbeeldingsresultaat voor tv 

 Ik kijk niet veel series, maar de paar series die ik kijk zijn wel mijn favoriete series.
Eigenlijk ben ik meer van de films, maar op zijn tijd een serie volgen vind ik ook leuk.
Daarom leek het mij dan ook leuk om de tv-serie tag te doen.





Wat was de eerste serie die je volgde?
 
De eerste serie die ik begon met volgen was Monk.
Deze serie ging over een detective die verschillende zaken moet oplossen.
Maar het grappig is juist dat deze detective last heeft van smetvrees, wat nogal voor grappig scenes zorgt.

Ik hou totaal niet van romantische films of series.
Liever heb ik een actie, triller, humor of detective serie.

Wat is je favoriete serie ooit?

Mijn favoriete serie van het moment is NCIS.
Dit is een serie waarin federale agenten, de NCIS, van de Amerikaanse marine een moord of andere misdrijf moeten oplossen.
Deze serie volg ik nu al enige tijd.
Wel jammer dat er maar weinig nieuwe afleveringen worden uitgezonden bij Net5.
Zouden er van mij meer mogen zijn!


Welke serie(s) volg je op dit moment?
 
Op het moment volg ik de volgende series:
  • NCIS
  • NCIS Los Angeles
  • Castle
Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken en welke series zou je graag weer willen zien?
 
Vroeger werden er veel meer leuke series uitgezonden dan tegenwoordig.
En dan heb ik het over zo'n 10 jaar terug.
Van deze series zouden ze van mij een vervolg mogen maken:
  • Renagade
  • Dr.Quinn, Medical Doctor
  • McGyver
  • Murderer She Wrote.
Dit zijn echt al vrij oude series, maar hiervan zou ik best nog wel een vervolg van willen zien.
Deze keek ik vroeger samen met mijn moeder en zou ik nu best nog wel samen willen kijken.
Zou mij erg leuk lijken!

Heb je al eens een serie (of enkele afleveringen) herbekeken?


Een aantal van NCIS en NCIS Los Angeles.

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
 
Tot nu toe geen.

Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?

Lastig, want ik vind best wel wat series leuk.
Hier heb ik dan ook de oude series die ik vroeger keek bij mee gerekend.
Ik zou het zo nu even niet weten, maar het zou mij zo leuk lijken om ''over de schouders'' van de personages mee te kijken.
Een soort van zelf in de series zitten, maar dan zonder dat je in beeld ben.
Stiekem mee gluren dus ;)

Wat zijn jou favoriete series van vroeger? Deel het bij de comments!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?