DIY Vlinder Decoratiehangers

 
Toen ik laatst bij de Action kwam zag ik leuke setjes om zelf slingers te maken.
Ik koos voor de twee varianten hartjes en vlinders.
De set met de vlinders vind ik het leukst en laat ik dan ook vandaag aan jullie zien in een DIY.
Als maakte ik er zelf decoratiehangers van in plaats van een slinger.
Kijken jullie mee?
Bij Action zijn altijd erg leuke hobbysets te vinden, zo ook deze die ik vond op een van mijn shopsessies bij de Action.
Nu kom ik regelmatig bij de Action, omdat er altijd wel iets leuks te vinden is van hobby, decoratie en beauty spullen.
Hiervoor kijk ik geregeld even bij de Action.

 
Het doosje ziet er vrij vrolijk uit en heeft ook al een voorbeeld van hoe de slinger moet worden op het doosje staan.
Op de achterzijde zie je wat er in het doosje zit qua spulletjes.
 
 
En dit zie je als je het doosje openmaakt.
  • 3 vlinders van MDF
  • een bruin lint 
  • kralen
  • een zakje met de decoraties voor op de MDF vlinders.
 
Zo ziet alles eruit als je het uit het doosje haalt.
Vrij weinig lijkt het, maar je houdt toch nog wat over.
Dat had ik ook.
Ik heb er dan wel decoratiehangers van gemaakt in plaats van een slinger, dus dat is ook een reden dat ik wat dingetjes overhield.
Ook geen ramp, want dit kan je weer gebruiken voor andere hobby dingen.
 
 
In totaal heb je 6 vellen om de MDF vlinders mee te versieren.
Voor zowel de voor- als achterzijde. 
Ik vind het erg mooie prints, een beetje barok en rustiek.

 
De afbeeldingen hoef je niet uit te knippen, omdat deze gekarteld zijn en je ze dus zo uit het papier kan drukken.
Erg handig en werkt snel.
Het enige extra wat ik gebruikte was lijm, 3d foam en een schaartje voor het lint op maat te knippen.
 
 
Hier heb ik alles uit een vel eruit gehaald.
Best nog wel best wat om op een vlinder te plakken.
Ik gebruikte voor een aantal plaatjes 3d foam om wat diepte te maken op de vlinder, zodat het er niet allemaal zo plat uitziet.
Maakt het net altijd wat mooier, vind ik.

 
En dit is het eind resultaat van de drie vlinders.
Vind het er zelf erg geslaagd uitzien en hangen nu aan mijn muur als decoratie.
Maar deze kan je ook voor het raam hangen, omdat ze dubbelzijdig zijn.

Een erg leuke set en voor de prijs van ong. €0,79 hoef je het zeker niet te laten.
Dit vindt ik toch altijd zou fijn en leuk bij de Action, voor een kleine prijs kan je al leuke hobby spullen vinden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?