Wat voor blogger ben ik eigenlijk?

Afbeeldingsresultaat voor blogger 

 In blogland zijn er verschillende soorten bloggers.
Zo heb je beauty blogger, food bloggers, lifestyle bloggers, reisbloggers en ga nog zo nog maar even door.
Eigenlijk is er zowat op elk gebied dat te noemen valt wel een blog te vinden.
Maar waar val ik nu eigenlijk onder met mijn blog?


Afbeeldingsresultaat voor blogger 

Ik begon vier jaar geleden mijn blog als een beauty blog met een vleugje lifestyle.
Voornamelijk blogde ik over beauty en met af en toe eens een keer een lifestyle artikel.
Ook maakte ik weleens een artikel over fashion, al moet ik eerlijk zeggen dat dit totaal niet mijn gebied is om over te bloggen.
Nu eigenlijk nog steeds niet zo, al komen er wel geregeld wat fashion artikelen.
Een jaar later kwamen er ook nailart, recepten en DIY bij.

Nu vier jaar later blog ik zo'n beetje over van alles en nog wat.
Ook heb ik een aantal andere blogs naast Live, Life and Dream.
Op Live, Life and Dream blog ik nu over alles wat met beauty te maken heeft, dit is nog steeds het overgrote deel van de artikelen.
Maar daarnaast blog ik nu ook over fashion, lifestyle, DIY, recepten en seizoensgebonden onderwerpen.
Dus nu vier jaar later blog ik veel uitgebreider en is het niet echt meer over maar twee onderwerpen.

Mijn andere blogs waar ik het net over had zijn:
Persoonlijke lifestyle blog met een kruidig tintje. De niche van The Herbal Living is kruidengeneeskunde en hier blog ik als hoofdonderwerp over. Daarnaast blog ik hier ook over zaken die mijn bezig houden en over onderwerpen waar tegenwoordig nog zelfs een taboe over is zoals wicca.
Zoals de naam al aangeeft is dit een kerstblog. Hier plaats ik artikelen die over de feestdagen gaan, maar ook over de herfst en de winter. Zoals zelf decoraties maken e.d. Een beetje dezelfde insteek als bij Live, Life and Dream, maar dan met als hoofdthema de kerst en de feestdagen en alles erom heen. Alles over creativiteit  en decoraties maken. Hier plaats ik DIY voor verschillende dingen.
Mijn recepten blog. Hier plaats ik alles over food en recepten. En natuurlijk deel ik ook tips over fijne kookboeken en tags.

Dus zoals je al kan zien blog ik over veel onderwerpen en ook blog ik op veel verschillende blogs die van mij persoonlijk zijn.
Dat de blogs van mij persoonlijk zijn vind ik wel zo fijn.
Hierdoor kan ik zelf bepalen wat ik plaats op mijn blogs.

Blog jij over een vast onderwerp of blog jij over verschillende onderwerpen?


Reacties

  1. Het is best lastig om jezelf een stempel op te drukken van een bepaalde blogger. Ik weet eigenlijk ook niet waar ik onder val, maar noem mezelf altijd maar voor het gemak een beautyblogger. Leuk dat je ook andere blogs hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?