Beauty musthaves voor gevorderden beautylovers!

Afbeeldingsresultaat voor make-up products
Laatst schreef ik al over het beauty startpakket voor beginners.
Maar als je al een tijdje bezig bent met make-up wil je misschien ook wel je stash uitbreiden met meer en verschillende producten.
Wat zijn nu echt de must haves voor in een gevorderde beautystash?

Bij een gevorderde beauty stash heb je de producten die ik eerder in mijn vorige artikel noemde, al wel in je stash of misschien ook niet.
Niet iedereen houdt bijv. van roze lipgloss.

Mijn tips als must haves voor in een gevorderde beautystash:
  • Meerdere tinten blush.
    Denk dan bijv. aan een warme en koele tint.
  • Rode lipsticks.
    Let hierbij wel op of deze goed bij je huidstint past.
    Zelf heb ik er wel even over gedaan voor ik de juiste rode lipstick vond.
  • Verschillende kleuren eyeliners.
    Hierdoor kan je variëren met verschillende eyeliners en zo verschillende ooglooks creëren.
  • Felle en/of donkere oogschaduwkleuren.
    Als basis heb je al de neutrale kleuren en door aan neutrale kleuren felle of juist donkere oogschaduws toe te voegen kan je meer kanten op met verschillende ooglooks.
  • Bronzer en highlighter.
Dit zijn mijn keuzes, maar je kan nuatuurlijk veel kanten op met het uitkiezen van make-up.
Ik zou zeggen, kijk wat je mooi vind en bij je vind passen.
Kies wat je leuk vind en niet per se dat anderen zeggen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?