Live, Life and Dream op Social Media

 

Tegenwoordig wordt er steeds meer gebruik gemaakt van Social Media.
Zelf maak ik hier ook vaak gebruik van voor mijn blog.
Social Media is toch echt wel belangrijk om te gebruiken als je blogt.
Benieuwd op welke social media je mij en mijn blog kan volgen?


 

Op twitter ben ik al te vinden vanaf het begin van mijn blog. Nu iets meer dan vier jaar geleden.
Ik begon eerder met twitter dan dat ik met mijn blog begon.
Ik ben te volgen op MaartjesTweets.


Afbeeldingsresultaat voor facebook logo

 Ook op facebook ben ik al een hele tijd te volgen, maar wel iets korter dan op twitter.
Net toen ik mijn blog een paar maanden had, startte ik op facebook de pagina voor mijn blog.
Mijn facebookpagina is Live, Life and Dream.

Afbeeldingsresultaat voor youtube logo

 Iets waar je niet zonder kan als je een blog hebt en video's wil plaatsen op je blog is youtube.
Ik heb mijn youtube kanaal nu zo'n 3 jaar.
De laatste tijd heb ik niet zo veel video's meer geplaatst, maar hier komt binnenkort verandering in!
Mijn youtube kanaal.

Afbeeldingsresultaat voor pinterest logo
En last but not least, ook op pinterest ben ik te vinden.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo van het hele pinterest gebeuren ben.
Mijn pinterest.

Zo dit waren al mijn Social Media kanalen waar ik op te volgen ben!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?