Doorgaan naar hoofdcontent

Typische herfst & wintergeurkaarsen

Afbeeldingsresultaat voor geurkaarsen 

Deze week is het officeel herfst en de herfst en met name de winter zijn bij uitstek de perfecte seizoenen om gezellig kaarsen aan te hebben.
Het is in de herfst en winter sneller donker en een paar kaarsen kan de boel dan net wat gezelliger en knusser maken.
Vooral geurkaarsen zijn in deze seizoenen erg gewild en zie je bij veel winkels.
Ook kom je dan veel geurkaarsen tegen in typische herfst en wintergeuren.
Er is ontzettend veel keus aan geurkaarsen.
Nu de herfst begonnen is, en met de winter in aantocht over een tijdje, komen er in de winkels geurkaarsen die perfect bij deze seizoenen passen.

Een geurkaars die echt bij uitstek een geurkaars is voor de herfst en de winter is appel-kaneel.
Trouwens ook mijn all-time favoriet!
Je komt sowieso veel geurkaarsen tegen met warme geuren.
Ook geurkaarsen met de geur van bessen, patchouli en bloemen zien je vaak nu het najaar is aangebroken.
Vanille is ook een vaak geziene geurkaars.
Deze geuren zijn vaak vrij sterk van geur en duidelijk aanwezig, dus met koeler en koud weer zijn deze geuren dan ook bij uitstek de beste keuze.

Afbeeldingsresultaat voor geurkaarsen
Mijn favoriete kaarsen voor de herfst en de winter zijn appel-kaneel en patchouli.
Dit zijn echt mijn meest favoriete geurkaarsen.
Eigenlijk vind ik bijna alle geurkaarsen voor de herfst en de winter wel, alleen de geurkaarsen met vanille en dennengeur vind ik nooit zo fijn ruiken.
Deze ruiken mij net iets te sterk.

Wat zijn jullie favoriete geurkaarsen voor het najaar en de winter?


Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice LE Travellight Story

Cruise Collecties van bekende ontwerpers combineren maritieme elementen met de trends van de jaren ’50. De reisproducten van de limited edition Travelight Story, die verkrijgbaar is in juli, zijn hier geheel op geinspireerd en dit is terug te zien in de make-up. Kijk je mee?

Anderen dingen voor je laten bepalen, yes or no?

Je hoort wel eens mensen zeggen, je moet het zus of je moet het zo doen. Ook op het internet zie je dat velen voor anderen willen bepalen wat het beste is en hoe ze het moeten doen. Maar is het wel juist om andere mensen dingen voor jou te laten bepalen?

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!