Typische herfst & wintergeurkaarsen

Afbeeldingsresultaat voor geurkaarsen 

Deze week is het officeel herfst en de herfst en met name de winter zijn bij uitstek de perfecte seizoenen om gezellig kaarsen aan te hebben.
Het is in de herfst en winter sneller donker en een paar kaarsen kan de boel dan net wat gezelliger en knusser maken.
Vooral geurkaarsen zijn in deze seizoenen erg gewild en zie je bij veel winkels.
Ook kom je dan veel geurkaarsen tegen in typische herfst en wintergeuren.
Er is ontzettend veel keus aan geurkaarsen.
Nu de herfst begonnen is, en met de winter in aantocht over een tijdje, komen er in de winkels geurkaarsen die perfect bij deze seizoenen passen.

Een geurkaars die echt bij uitstek een geurkaars is voor de herfst en de winter is appel-kaneel.
Trouwens ook mijn all-time favoriet!
Je komt sowieso veel geurkaarsen tegen met warme geuren.
Ook geurkaarsen met de geur van bessen, patchouli en bloemen zien je vaak nu het najaar is aangebroken.
Vanille is ook een vaak geziene geurkaars.
Deze geuren zijn vaak vrij sterk van geur en duidelijk aanwezig, dus met koeler en koud weer zijn deze geuren dan ook bij uitstek de beste keuze.

Afbeeldingsresultaat voor geurkaarsen
Mijn favoriete kaarsen voor de herfst en de winter zijn appel-kaneel en patchouli.
Dit zijn echt mijn meest favoriete geurkaarsen.
Eigenlijk vind ik bijna alle geurkaarsen voor de herfst en de winter wel, alleen de geurkaarsen met vanille en dennengeur vind ik nooit zo fijn ruiken.
Deze ruiken mij net iets te sterk.

Wat zijn jullie favoriete geurkaarsen voor het najaar en de winter?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?