Hoe kwam het dat ik begon met bloggen?


Inmiddels blog ik nu alweer iets meer dan vier jaar op mijn blog Live, Life and Dream.
Ondertussen heb ik al verschillende blogs gehad naast Live, Life and Dream.
Sommige van deze blogs heb ik nog steeds, met de andere ben ik kort nadat ik ermee gestart ben er weer mee gestopt.
Maar hoe kwam het dat ik begon met bloggen?
Dat zal ik jullie vertellen!

Voordat ik mijn blog begon, kwam ik al veel op andere blogs.
En dan met name beautyblogs en af en toe op een DIY blog.
Ik heb het altijd al leuk gevonden om tips te delen met anderen, producten te testen en met DIY bezig te zijn.
Doordat ik op veel blogs kwam en het hier ook veel zag, leek het mij ook wel leuk om te gaan bloggen.
Ik heb er minstens een half jaar over gedaan om uit te vinden waar ik wilde gaan bloggen en waarover.
Voor het bloggen besloot ik te gaan bloggen via blogger.com en ik vond het altijd al erg leuk om met beauty bezig te zijn.
Dus het onderwerp voor mijn blog was snel gekozen.
Op 8 Augustus 2011 was het dan zover en startte ik Live, Life and Dream.
Ik heb er ook speciaal voor gekozen om een algemene blog naam te kiezen, zodat ik met mijn blog alle kanten op kan.
Want nadat ik ooit mijn blog begon als alleen een beauty blog is dit inmiddels uitgebreid met lifestyle, fashion, DIY, recepten en nog veel meer.
Dus nu blog ik naast over beauty over nog veel meer dingen, maar beauty is nog wel steeds het hoofdgedeelte.
 Afbeeldingsresultaat voor bloggen
Naast Live, Live and Dream heb ik ook verschillende andere blogs gehad.
Sommige heb ik nog zoals The Herbal Living, die inmiddels al iets meer dan een jaar bestaat, en Make It Christmas Time, die ik in September ben begonnen.
Ook heb ik een nail-art, recepten en DIY blog gehad.
Deze vond ik wel leuk, maar was teveel extra werk naast Live, Life and Dream.
Dit ook omdat ik elke keer dacht als ik met een van de drie blogs bezig was ''ja maar dit kan ik ook op Live, Life and Dream schrijven'', en daarom ben ik dan ook met deze drie verschillende blogs gestopt.
Ik zag eigenlijk ook niet het nut meer in van deze blogs en dus kon ik er beter meer stoppen.

Daardoor kreeg ik ook weer extra tijd voor Live, Life and Dream en voor mijn blogs The Herbal Living en Make It Christmas Time.
Het gehele jaar door werk ik aan Live, Life and Dream met daarnaast met enige regelmaat aan The Herbal Living.
Op Make It Christmas Time blog ik van September tot begin Januari.
Echt een herfst/winter en kerstblog.

Ik ben erg blij dat ik ben begonnen met bloggen en hoop dan ook dat ik dit nog jaren kan blijven doen!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?