Review - Kneipp Seconde Handcreme

Nu het buiten alweer echt herfst is en de  temperaturen dalen tot winterse temperaturen, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je huid goed gehydrateerd blijft.
Zo is het ook belangrijk om goed voor je handen te zorgen en deze goed te verzorgen.
Dan is smeren met een verzorgende handcreme toch echt een must en het is nog fijner als deze snel intrekt.
Kneipp heeft een nieuwe handcreme uitgebracht, de seconde handcreme.
Kneipp belooft dat deze handcreme snel intrekt, ik ben benieuwd!

   

De handcreme heeft een heerlijk frisse geur en ruikt erg lekker naar citroen.
Heel lichtjes ruik je ook de avocadoboter, maar dit is heel subtiel.
Je ruikt voornamelijk de citroenverbena, een geur die een van mijn favorieten is.

 

De handcreme bevat avocadoboter, citroenverbena en jojobaolie.
Deze ingrediënten zorgen ervoor dat je handen snel en intensief worden verzorgd.

Avocadoboter zorgt dat de huid goed wordt gehydateerd en niet snel uitdroogt.
Citroenverbena is een kalmerend product en heeft een verfrissende werking door de frisse geur.
Jojobaolie is een milde, en net als avocadoboter, diep verzorgende olie die vochtbalans in de huid helpt te herstellen.

Door deze ingredienten worden je handen dus snel en goed gehydrateerd.
En blijven je handen lang zacht en zijn dus intensief verzorgd.
Iets wat juist erg fijn is wanneer de temperaturen gaan dalen.

Bij zoveel voedende ingrediënten zou je een dikke handcreme verwachten, maar dat is niet zo.
De handcreme is dun, maar toch verzorgend.
Ik merk dat de handcreme goed en soepel uitsmeert, en je handen een verzorgend laagje geeft.
En nu juist het fijnste, naast de fijne geur, de handcreme trekt inderdaad erg snel in.
Mijn handen voelen met de handcreme zacht aan en ook merk ik dat het lijkt of er een laagje op de huid ligt.
 
Deze seconde handcreme van Kneipp vind ik erg fijn en trekt erg snel in.
Iets wat ik altijd fijn vind.
Ik vind de geur echt heel lekker ruiken en mijn handen voelen zacht en verzorgt aan.
Prijs: €6,09

-Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd-

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?