Scariest Things Tag

Afbeeldingsresultaat voor halloween
Morgen is het Halloween en speciaal voor Halloween leek het mij leuk om de scariest things tag te doen.
In deze tag allemaal vragen over dingen die je eng vind en wat je engste nachtmerrie is.
Want Halloween en scarie things passen nu eenmaal perfect bij elkaar.
Dus op naar een scarie tag!

1. Scariest real-life experience?
Ik was een jaar of tien en samen met mijn moeder en oma, op een dag in de herfstvakantie, liep ik langs een flat waar ze de daken opnieuw aan het bekleden waren. Ik keek omhoog en zei tegen mijn moeder ''stel je voor dat er nu zo rol dakbekleding naar beneden zou komen''. We zijn nog geen twee stappen verder, of er ploft achter ons een hele grote rol dakbekleding naar beneden. Vlug kwam er een van de dakbedekkers naar beneden en vroeg of het ging. Hij wist zelf ook niet hoe het kon dat de rol dakbekleding naar beneden kon zijn gevallen. Er was niemand in de buurt van de rol toen deze viel.Toch wel behoorlijk vreemd en eng dat ik van te voren 'wist' dat er zo'n rol naar beneden ging vallen.Dit heb ik wel vaker, dat ik van te voren, 'weet' of 'aanvoel' dat er iets gaat gebeuren.Best wel eng ook, vooral met sommige ervaringen die ik heb meegemaakt en waar ik hier op internet liever niet over spreek vanwege persoonlijke redenen.

2.Scariest paranormal experience?
Dit zijn er best wel wat. Sommige zijn zeer persoonlijk en zal ik hier ook niet noemen. Wel zat ik toen ik nog spw volgde op een school wat vroeger een oud nonnenklooster was geweest. Je kan nog de oude kapel en zo terug zien in het gebouw. Ik zat een keer op de trap, die omhoog leidde naar het lokaal dat op de voormalige zolder was gemaakt. Ik was aan het wachten tot de les begon. Ik was nog als enige van mij klas aanwezig, omdat ik vrij vroeg was. Terwijl ik alleen op die trap zat te wachten en er verder niemand in de gang is, voelde ik heel mijn rug koud worden. Daarna voelde het alsof er iemand naar mij keek van bovenaan de trap. Ik keek naar boven, maar zag niemand. De deur van het lokaal was nog op slot en ook was het raam dat in de gang was dicht. Dit was een raam die niet open kon. Zo vreemd en eng. Ik ben daar vervolgens nooit meer alleen gaan zitten. En zo heb ik nog wel meer vreemde dingen mee gemaakt op deze school die niet te verklaren vallen. Zoals ramen die in het slot zitten die openwaaien, terwijl het buiten niet waait.

3. Are you afraid of the dark? Why or why not?
Ik ben niet bang voor het donker.Want ik zeg altijd dat je voor het donker niet bang hoeft te zijn, dit is gewoon het tegenovergestelde van de dag. Maar dat je beter voorzichtig kan zijn met wat zich in het donker bevind. En hiermee bedoel ik ongure types en zo die je tegen zou kunnen komen als je in het donker nog naar buiten gaat.

4.Does your hometown have any scary stories or legends?
Niet dat ik weet, wat niet wil zeggen dat deze er niet zijn. Ik heb er verder ook niets over kunnen vinden.

5.What is your scariest nightmare?
Dat ik sliep, maar toch ook wakker was. En dat er midden in mijn kamer de onbekende geest van een man stond. Alhoewel ik wel het gevoel had dat ik deze 'persoon' ergens van moest kennen. Een bekende van gene zijde, zeg maar. Deze deed niets maar stond alleen maar in het midden van mijn kamer naar mij te kijken. Er ging een heel naar en verontrustend gevoel van deze 'geestman' af. Hier schrok ik zo van dat ik er wakker van werd.

Nu heb ik toch zo het nare gevoel dat ik een soort wakende slaap had en dat ik wel degelijk de geest van een man heb waargenomen.En dat deze wel degelijk in mijn kamer was. Brrr!Nu heb ik wel eerder zulke dingen meegemaakt maar dan anders en dat dit ook degelijk uitkwam wat de geestpersoon mij vertelde.

Nu blijkt ook dat ik hier zeer gevoelig voor ben.Niet echt iets wat fijn idee noem, hoewel de een zegt dat het een gave is.Alhoewel ik mij afvraag of ik hier wel zo blij mee moet zijn.Maar goed, het is nu eenmaal zo en ik kan toch niets aan de gevoeligheid hiervoor veranderen.


Note: Ik geloof wel in een bestaan van geesten en gene zijde en dergelijke. Wat de een gelooft hoeft de andere niet te geloven. Ik heb nu eenmaal dingen meegemaakt die niet op een andere manier vallen te verklaren. Ik zou het dan ook fijn vinden als jullie hier op een respectvolle manier mee omgaan en op reageren. Bedankt!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?