Action Shoplog

 
 Ik kom regelmatig bij de Action.
Tja, dit is gewoon een feit.
Maar het is ook een feit dat de Action vaak leuke dingen verkoopt en ook veel leuke hobbypakketten heeft.
Vooral nu de kerstspullen er staan bij de Action, zit er veel leuks tussen.
Dus wederom een Action shoplog.


 
Als eerste wat bakspullen.
Hier kan je bij de Action ook goed voor terecht.
Ik kocht een siliconen spatel met merry christmas voor €0,89 en een siliconen chocoladevorm voor ook maar €0,89.
Deze wil ik overigens gaan gebruiken om kleine kerstkoekjes in te maken.
De vorm was er maar in een soort, maar van de spatel waren er verschillende soorten te koop.
 
 
Dan wat hooby spullen.
Hiervoor ga ik graag naar de Action.
Ik kocht een tube witte verf, omdat de vorige op was.
Deze kostte rond de €1,40
Daarnaast kocht ik twee kerst hobbysets.
Een set is met houten kerstfiguren die je zelf kan verven en decoreren.
Deze was €1,49.
Als laatste hobbyset een set om een houten kersthuis te maken.
Deze hebben ze net als bij de houten kerstfiguren in verschillende soorten.
Ik kocht de set voor het blauwe huisje voor €2.

 
En als ik bij de Action ben kan ik het niet laten om ook even een kijkje bij het beautyschap te nemen.
Ik vond twee paar nepwimpers van bourjois voor € 1,49 per setje en drie MaxFactor lipstains voor €5,99.
 
 
De nepwimpers zijn vrij apart en erg leuk voor de komende feestdagen.
Het paarse pakje heeft een soort waaier wimpers en het roze pakje kleine wimpers voor in je buitenste ooghoek.
Altijd leuk om voor de prijs van €1,49 te proberen.
 
 
Een erg goede koop vind ik de MaxFactor lipstain.
Dit is een set van drie voor €5,99.

En dat was alweer het laatste van mijn Action Shoplog voor deze keer. 
Hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik deze keer bij de Action heb gekocht.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?