Geurkaarsen en waxmelts stash

 
Nu het buiten volop herfst is en de winter niet lang meer op zich laat wachten, heb ik steeds vaker een geurkaars of een waxmelt aan staan.
Dit vind ik echt iets dat typisch bij de herfst en de winter hoort.
En naast dat het seizoen hiervoor erg geschikt is, vond ik dat het ook weleens leuk was om mijn geurkaarsen en waxmelts stash met jullie te delen.
Mijn geurkaarsen en waxmelts stash bestaat uit drie stoffen manden die ik op soort en categorie heb proberen in te delen.
 
De eerste mand bevat waxmelts, geuroliën voor in een brandertje en wierook.
Daarnaast bewaar ik in een kleine toilettas in deze mand ook mini roomsprays.

Zo heb ik deze mand ingedeeld.
Onderaan zit alle wierook.
Daarboven alle waxmelts en in het zwarte toilettasje zitten nog wat losse waxmelts.
De rest heb ik in kleine doosjes zitten.
In het roze toilettasje zitten mini roomsprays.

Bovenop de spullen die in deze mand zitten heb ik nog een transparante toilettas met verschillende geurolien erin.

De tweede mand bevat alleen waxinelichtjes in verschillende geuren en formaten.
In de zwarte box, links op de foto, zitten alle neutrale waxinelichtjes.
Daarnaast liggen in boterhamzakjes alle waxinelichtjes met geur.

Daarbovenop heb ik een aantal volle pakjes grote waxinelichtjes liggen en een aantal kleintjes die nog in het pakje zitten.

De laatste mand bevat grote kaarsen in glas en waxinehouders.
Zowel zelfgemaakte als in de winkel gekocht.

Een aantal van mijn waxinehouders.
De bovenste twee heb ik zo gekocht, evenals de kleine zilveren.
De grote met de gemstones heb ik zelf gemaakt.

 
En als laatste heb ik in deze mand ook mijn brandertjes liggen.
De roze is van de action, de kleine is van het kruidvat en de grote die rechts ligt is van bolsius.
Ik heb verschillende groottes aan waxbranders, omdat sommige waxmelts te groot zijn voor de kleinste die ik heb.
 
Hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?