Happy Birthday to me!!!



Happy Birthday to me!!!!!
Vandaag ben ik alweer 28 jaar geworden.
Nog eventjes en ik ben 30.
Soms vraag ik mij toch wel af waar de tijd blijft, deze gaat zo snel.
Afbeeldingsresultaat voor 28 jaar verjaardag


Vandaag is het toch wel even anders dan voorgaande verjaardagen.
Dit jaar is voor het eerst mijn oma er niet meer bij, toch wel even slikken.
Mijn oma is namelijk op 3 Januari van dit jaar overleden, klik hier voor het artikel dat ik erover schreef op mijn andere blog.
Ik kan er niet vanuit gaan dat iedereen hiervan op de hoogte is, namelijk.
Dus ja, vandaag zal het toch wel even anders zijn.
Maar goed, ik ga toch proberen er wat van te maken.
En ik weet dat mijn oma boven ook aan mijn verjaardag zal denken en natuurlijk is mijn oma in mijn gedachten en mijn hart bij mij.
Phoe, toch wel even pittig.
Maar toch drie hoeraatjes voor mijn verjaardag!!



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?