Mening - donkere liplijn yes or no?

Afbeeldingsresultaat voor lipliner
Laatst zag ik een vrouw lopen met met een make-up look die al sinds de jaren 90 voorbij zijn niet meer een trend is en hip is.
Namelijk een donkere liplijn met een lichte lipstick kleur.
Wat vindt jij, yes or no?







 Ik vind dit echt niet mooi.
Oke, als de lipliner maar een tint donkerder is dan de lipstick dan vind ik dit wel kunnen.
Dit doe ik immers zelf ook weleens als ik een lipstick combineer met een lipliner.

Maar een veel donkerder lipliner met een lichtere kleur lipstick, nee dit vind ik totaal niet mooi.
Ik vind het een beetje cheap staan.
Hier wil ik niemand mee beledigen, begrijp mij goed.
Als je dit mooi vind moet je dit gewoon dragen, maar de een z'n smaak is die van de ander niet.

Mij zal je hier nooit mee zien lopen, want ik vind dit een van de grootste make-up missers die je kan doen.
Maar goed, wat vind jij?
Vind jij een donkere lipliner met een lichtere lipstick kunnen of vind je het totaal niets?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?