Last Minute Cadeautip - Colorescience Mineral Blush

 
De feestdagen liggen voor de deur en dus is het tijd om je alvast voor te bereiden welke make-up look je wilt maken.
En bij een feestelijke look hoort een passende blush.
Colorescience, het nr. 1 minerale make-up merk uit Amerika,heeft de blushes en bronzers in hun assortiment vernieuwd.
Trouwens ook een erg leuk cadeau voor een vriendin, zus of moeder die houden van make-up.
Voorheen waren de Blushes en Bronzers verkrijgbaar in een Self-dispensing Brush, maar vanaf nu zijn de nieuwe kleuren verkrijgbaar als compactpoeder.
Dus hier kan je nog eens een stuk preciezer mee werken.
 
 
De blush zit in een zilverkleurig rond doosje met erbij een inimini kleine blush kwast.
Ik wist niet dat er zulke kleine blush kwasten bestonden, ziet er wel schattig uit.
Ook hier is de zilverkleur terug te vinden met op de onderzijde CS van Colorescience.
Ziet er allemaal mooi en zeer luxe uit.

 
Het kwastje, hoe klein deze ook is, brengt erg fijn blush aan.
De haartjes voelen zacht aan en pakken de blush die ik wil aanbrengen goed op.
Een kleine blushkwast van grote kwaliteit.

Erg handig is dat de blush een spiegeltje in de deksel heeft.
Hierdoor kan je makkelijk onderweg je blush opfrissen, zonder dat je een los spiegeltje hoeft mee te nemen.

De mineral blush die ik heb, is een warme peachy kleurige blush met een subtiele glans.
Vooral voor de feestdagen geeft dit net wat extra aan je look.
De blush heeft erg veel pigment, iets wat altijd erg fijn is.
Ik heb altijd veel liever een blush met een goede pigment dan een blush, waar na een tig keer overheen gaan, nog geen kleur vanaf komt.
Deze blush heeft een prachtige pigment.
 
Dit is slechts een veeg van de blush.
Kan je al nagaan hoeveel pigment ervan af komt.
Dus breng de blush voorzichtig aan en zelfs dan zie je de blush al goed.
De glans van de blush vind ik erg mooi in combinatie met de kleur ervan.
Een look die erg goed bij deze blush past is een look met bruintinten.
En laten dit nu net mijn favoriete kleuren zijn voor een ooglook.
Matcht perfect met elkaar.

Naast deze blush en de andere blushes die er zijn, zijn ook de bronzers van Colorescience vernieuwd.
Ik ben erg te tevreden over de blush en dit zal zeker een van mijn favoriete blushes worden.
En echt een erg leuk kerstcadeau.

Inhoud Blush: 4,8 gram 
Adviesprijs: 42,95


Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn toegestuurd.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?