Review - Biomed verzorgingsproducten

 
Natuurlijke producten worden steeds bekender en dit zie je ook bij verzorgingsproducten steeds vaker.
Veel merken brengen producten met natuurlijke ingrediënten uit, iets wat alleen maar goed is.
Vooral als het daarnaast ook niet op dieren is getest.
Biomed is zo'n merk, hét leidende medische/natuurlijke gezichtsverzorgingsmerk in Duitsland. 
De producten worden ook in Frankrijk, Nederland en zeven andere landen verkocht.

Vandaag test ik een aantal van hun producten en heb ik nog een leuke verrassing voor jullie! 


 
Dit zijn de vijf producten die ik heb ontvangen om te testen.
Alles zit in een tube verpakt, zo kan je het product helemaal tot het eind opmaken zonder dat er iets in de verpakking achter blijft.
Het uiterlijk van de producten is clean en strak, echt wat bij dit merk past.

De producten die ik heb zijn:
  • Biomed High Five Handcrème
  • Biomed Pure Detox Mask
  • Biomed Bodyfirmer Bodylotion
  • Biomed Peel me up Peeling
  • Biomed First Aid Eye Creme

Biomed High Five Handcrème

Nu het buiten kouder word en het winter is kunnen je handen wel wat extra verzorging gebruiken.
De High Five moisturizing handcrème verzorgt de huid van je handen goed en laat deze verzorgt en zacht aan voelen.
De geur is vrij neutraal, maar je ruikt wel de cacao en shea butter eraan terug.
Geen storende geur, maar juist heel subtiel.
 
Er zitten veel natuurlijke ingrediënten in de handcrème, zoals cacao en shea butter.
Dit biedt extra verzorging en bescherming aan de huid.
En verzorgt de handen op een natuurlijk manier.

Prijs €6,99 voor 50 ml 

Biomed Pure Detox Mask

Een maskertje voor je gezicht in de winter kan nooit geen kwaad.
Het geeft je gezicht juist een oppepper met het koude weer.
Dit gezichtsmasker bevat aloe vera, wat de huid helpt herstellen.
Daarnaast zit er ook kaoline en cacao modder/klei in wat er voor zorgt dat de huid wordt gereinigd en gezuiverd.

Het masker heeft wel een vrij aanwezig geur, maar op zich is dit prima te doen.
Het is de bedoeling dat je het masker aanbrengt en vervolgens vijf minuten laat zitten zodat deze goed zijn werk kan doen.
 
Ik merk dat als ik het masker eraf haal dat mijn huid zacht en gereinigd eruit ziet.
Ook merk ik dat onzuiverheden minder zijn geworden.
Een erg fijn gezichtsmasker dat goed zijn werk doet.

Prijs €14,99 40 ml


Biomed Bodyfirmer Bodylotion

 
 Het gezicht en de handen hebben al verzorging gehad, maar ook het lichaam zelf moeten we niet vergeten.
Want een droge huid is niet fijn.
En de huid wat strakker maken met een bodylotion zonder dat daar naalden of wat dan ook bij komen kijken, is gelijk mooi meegenomen.
Een zachte verzorgde huid die ook nog eens strakker is twee vliegen in een klap.
De Body Firmer bodylotion doet dit namelijk.

 
De bodylotion heeft een vrij neutrale geur, wat fijn is als je niet tegen sterk aanwezige geuren kan.
In deze bodylotion zit een groene micro alg die ervoor zorgt dat de huid collageen aanmaakt en elastisch blijft.
Hierdoor wordt de huid ook strakker, heb ik zelf gemerkt.
En daarnaast is het ook een goede verzorgende bodylotion.

Prijs € 14,99 150 ml 


Biomed Peel me up Peeling

 
Zelf ben ik altijd al benieuwd geweest naar gezichtspeeling.
Maar vaak zijn deze peelings vaak chemisch en daar hou ik zelf nooit zo van.
Deze peeling van biomed bevat ananas en papaya extracten.
Door deze fruitzuren geef je je huid op een natuurlijke manier een peeling.

Het is de bedoeling dat je een dun laagje aanbrengt op je gezicht en hals aanbrengt en deze vijf minuten zijn werk laat doen.
Toen ik de peeling net op mijn gezicht had, merkte ik er eerst niet zo veel van.
Maar na een minuutje begon mijn huid te prikkelen.
Na ong. vijf minuten heb ik het masker eraf gewassen met lauw warm water.
Mijn gezicht was wel wat rood, maar dit trok snel weg.

 
De peeling zorgt ervoor dat je gezicht er zacht en glad aanvoelt.
Ook merkte ik dat onzuiverheden een stuk minder waren geworden.

Prijs €14,99 40 ml


Biomed First Aid Eye Creme

 
 Het is ook belangrijk om de huid onder je ogen goed te beschermen.
Deze is dunner dan de rest van je huid en kan daarom wel wat extra verzorging gebruiken.
De First aid Eye cream is hypoallergeen en bevat aloe vera.
De huid wordt goed verzorgd door de aloe vera.
En het fijne is dat deze hypoallergeen is, wat betekent dat er geen parfum in zit.

 
De oogcreme voelt koel aan op de huid en je merkt echt dat deze de huid hydrateert.
Prijs €14,99 15 ml

 
Alle vijf de producten werken erg goed.
Daarnaast bevatten de producten geen minerale olien en zijn ze niet op dieren getest.
Een erg fijn natuurlijk merk.
 
Meer informatie over deze en andere producten van Biomed kan je vinden op biomedorganics.de.

En nog een leuke verassing!
Morgen komt er een winactie online waarin een van jullie een pakket, met daarin ook deze producten, kan winnen.
Dus hou morgen mijn blog in de gaten!!


Deze review en de bijbehorende winactie zijn mogelijk gemaakt door biomed.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?