Tag - All I Want For Christmas

alliwantforchristmastag 
 Over 4 dagen is het kerst en om alvast in de kerststemming te komen deel ik vandaag met jullie de 'All I Want For Christmas Tag'.
Dus neem een lekkere kop chocolademelk erbij en op naar de vragen!
Wat is je favoriete kerstliedje? En het meest verschrikkelijke?
Ik heb niet echt een favoriet kerstliedje, zolang het maar een vrolijk kerstliedje is vind ik dit wel leuk. Van de rustig en meer sentimentele kerstliedjes hou ik niet zo. Geef mij maar vrolijke kerstmuziek.

Wanneer zet je je kerstboom op? En in welke kleur zijn de accessoires?
Meestal zetten we de kerstboom eind November neer. Ik heb dit jaar, net als vorig jaar, in mijn bloom glitterdecoraties, veren, bloemen en strikken erin. En ook nog vogeltjes. Ik heb vooral vrolijke en opvallende kleurtjes in mijn kerstboom, dus een kleurrijk geheel.
Als ik de Kerstman was, dan zou ik……
Liever de kerstvrouw, maar wat dan zou doen is ervoor zorgen dat iedereen gelukkig is, geen verdriet en ellende. En dat iedereen zich goed voelt. Mooie kerstgedachte toch..

Wat zijn je persoonlijke wensen (cadeaus en niet-materiële wensen) voor deze kerst?
Ik heb voor mij eigen geen wensen, eerder voor mijn naasten. Voor mijn naasten hoop ik dat ze gezond mogen blijven en gezond mogen zijn. En ook dat wel nog lang samen mogen zijn en nog veel kerstmissen en zo mogen vieren samen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?