Winterse thee smaken

 
In de winter, eigenlijk wel altijd, vind ik het heerlijk om een grote beker thee te drinken.
Het liefst in echte winterse smaken.
Vandaag deel ik mijn favoriete winterse thee smaken!
De lekkerste smaken vind ik toch met stip op nummer een winterglow en herfstgloed van Pickwick.
Eigenlijk een gedeelde eerste plek dus.
Deze hebben een kruidige smaak en passen daardoor erg goed bij de winter.

 Afbeeldingsresultaat voor Winterse thee smaken

Ook erg lekker vind ik caramelised pear.
Dus karamel-peer.
Wel iets zoeter, maar heeft ook echt een geur die typisch bij de winter hoort.
Eigenlijk lust ik alle smaken thee wel, maar deze vind ik toch wel het lekkerst in de winter.
In de lente en zomer vind ik de fruit en mint smaken altijd erg lekker.

Welke smaken thee vind jij lekker?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?