Update

In mijn voorgaande berichten kon je al lezen dat mijn opa met spoed is opgenomen in het ziekenhuis.
Mijn opa heeft een zware longontsteking en vocht achter de longen.
Daarbij komt ook dat mijn opa hartpatiënt is waardoor het hart het op het moment zwaar heeft en er cystenieren zijn geconstateerd.

Gisteren hebben we een gesprek gehad met de dokter en de dokter zegt dat het nog alle kanten op kan gaan.
Zelf ziet de dokter nog niet veel verbeteringen, alleen het enige goede is dat er nergens in mijn opa's lichaam bacteriën zijn gevonden aan de hand van bloedkweeks.
Wel zegt de dokter nog niet, dus ik hou mijn hart vast.
Mijn opa's nieren waren ietsje beter geworden nu er met een tablet gestopt is.
Wel heeft mijn opa extra zuurstof, die nu verhoogd is van 6 liter naar 10 liter, en een vochtbeperking.
Maar de dokter kan niet zeggen of mijn opa het gaat redden of niet, daar komt het kort gezegd op neer.
Mijn opa heeft de wil om te blijven leven en dit is heel belangrijk, ook volgens de dokter.

Dus laten we hopen dat mijn opa het goed gaat redden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?