Veranderingen in 2016 op Live, Life and Dream

Afbeeldingsresultaat voor change is good 
Misschien hebben jullie de afgelopen tijd wel aan mijn blog gemerkt dat het een en ander veranderd is.
Zo heb ik eind vorig jaar al de lay-out aangepast naar een strakkere lay-out met een enkele kleur.
Ook zijn de header en de zijbalken veranderd.
Ik ben namelijk 'overgestapt' van een persoonlijke beautyblog naar een persoonlijke blog.

Ik was hier al een tijd over aan het nadenken wat ik nu echt met mijn blog wilde.
Beauty vind ik nog steeds leuk om over te schrijven en mee bezig te zijn, maar is voor mij persoonlijk niet meer de hoofdmoot van mijn blog.
Ik merkte al, dat toen ik met mijn kerstblog bezig was, dat ik toch meer bezig ben met creatieve dingen en lifestyle.
Daarnaast kwam dan een deel beauty.
En voor mij gevoel past een persoonlijke blog nu veel beter bij mij, omdat ik ook over veel meer onderwerpen schrijf en wil schrijven dan alleen over beauty.

Daarom heb ik er dan ook voor gekozen om het roer om te gooien en te kiezen voor een persoonlijke blog.
Ik ga dan nu ook bloggen over lifestyle, woontrends, creatieve dingen zoals DIY's en persoonlijke dingen.
Ook blog ik nog wel over beauty, maar dit zal naast de andere onderwerpen op mijn blog zijn.
Mijn blog wordt dus veel gevarieerder dan eerst en past ook beter bij de persoon wie ik nu ben.
Ik vind het belangrijk dat ik kan doen waar ik zelf mij het beste bij voel en dat is een persoonlijke blog.
Dus nog steeds beauty artikelen, maar dan gemengd met veel meer andere artikelen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?