Lente kriebels Spring tag


Een van mijn favorieten seizoenen is de lente. Zo mooi om te zien hoe alles weer in bloei komt, het zonnetje weer volop gaat schijnen en niet te vergeten de jonge diertjes. Ik had wel een heel artikel kunnen maken waarom ik de lente zo fijn vind. Maar daarvoor doe ik nu deze tag! Dus op naar de vragen!


Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?
Zonneschijn en bloemen. Weer dat precies goed is, niet te warm en niet te koud. Dat is ook een van de dingen waarom de lente een van mijn favoriete seizoenen is. Het is dan nog niet zo warm als in de zomer, wat ik vreselijk vind, maar precies warm genoeg voor mijn doen. En alle bloemen die weer gaan groeien en heerlijk ruiken.
 
Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Fris, naar vers gemaaid gras en bloemen. Eigenlijk zoals de lente ruikt, als je op een lente dag diep inademt. Dan ruik je echt die typische lente geur.

Wat is je favoriete lente nagellakkleur?
 Roze is toch wel mijn favoriete lente kleur. Lekker fris en toch kleurrijk.

Wat is je favoriete lente bloem?
Van alle lente bloemen is toch wel de fresia mijn favoriet. Deze bloemen ruiken erg lekker en zien er altijd erg mooi uit met de bloemetjes.
Afbeeldingsresultaat voor fresia
Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?
Mint en pastel kleuren vind ik in de lente altijd erg mooi. Maar er is niet echt een lentetrend die mij erg aanpreekt. Ik ben nu eenmaal niet zo van de trends volgen en helemaal uitgebreid zelf uitvoeren.


Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?
 Frisse bloemige geuren. Ik hou absoluut niet van die mierzoete luchtjes. Ook vind ik geuren met thee erin en citrus geuren erg lekker voor de zomer. Al kan het ook voorkomen dat ik een van mijn winter geuren pak, het is maar net in welke geur ik zin heb op dat moment.
Houd jij een lente schoonmaak?
Ik hou niet een heel uitgebreide lente schoonmaak, maar ik ruim wel het een en ander op. Zoals mijn kledingkast en make-up stash.

Wat is je favoriete lente accessoire?
Dunne vesten, zeker weten. Perfect ook voor als het in de lente al wat warmer is, maar nog net niet warm genoeg om zonder jas naar buiten te kunnen. Dan draag ik altijd een dun vest. Het liefst een cardigan.

Vind jij de lente ook zo fijn? En als je de geur van de lente zou moeten omschrijven, wat zou die dan zijn?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?