Spring has sprung tag


Spring Has Sprung Tag

Het leek mij leuk om de ‘Spring has sprung’ tag te doen op mijn blog, omdat het lente is. Nouja, de meteorologische lente is al begonnen. En dit is ook te merken dat het steeds een beter warmer word en buiten al verschillende lentebloemen hun kopjes laten zien. Dus laat je alvast inspireren door de lente en op naar de vragen!






Spring Has Sprung Tag
Wat vind jij fijn aan de lente?
Naast de herfst is de lente mijn favoriete seizoen. Buiten word het weer lekker weer, je kan weer luchtigere kleding aan en de truien in de kast. Ook de jonge diertjes, de bloemen en het zonnetje vind ik erg fijn aan de lente. Het is warmer, maar niet zo warm als in de zomer. Perfect weer is lente weer dus.


Welke fashion trends voor de lente 2016 vind jij gaaf?Laat ik eerlijk zeggen dat ik totaal niets heb met trends of fashion in het algemeen. Ik zoek liever iets uit wat bij mij past en ik lekker vind zitten dan dat het de laatste mode is. Sommige meiden zijn helemaal in to fashion, terwijl ik er totaal niet mee heb. Wel vind ik voor de lente en zomer vrolijk kleuren altijd erg leuk.


Wat is jouw favoriete kledingstuk voor deze lente?
In de lente, en zodra het weer kan met de temperatuur, draag ik graag een vest. En dan vooral cardigan vesten, dit zijn mijn favoriete soort vesten. Geen gedoe met knopen en past overal wel bij. Zo heb ik verschillende vesten in mijn kast hangen, van korte mouw tot lange mouw. Vooral die met korte mouw vind ik erg fijn in de lente als ook nog eens het zonnetje volop schijnt.

Wat is jouw favoriete kleur lipstick en nagellak voor deze lente?
Voor lipstick zijn mijn favoriete kleuren toch altijd wel nude en zacht roze tinten. En voor nagellak verschilt dit nogal, van felle kleuren tot juist heel neutrale kleuren. In ieder geval lichte kleuren.

Spring Has Sprung Tag
Wat is jouw favoriete lente kleur?

Mijn favoriete kleur is roze. Past gewoon perfect bij de zomer.


Wat is jouw favoriete lente drankje en snack?

Mijn favoriete drankje voor de lente en zomer is appelsap met een scheutje citroenlimonade. Heerlijk zoet maar met een klein zuurtje eraan. Mjam!! Mijn favoriete snack is zeker weten mango en ananas. Lekkerder fruit is er niet volgens mij voor in de lente (en ook voor in de zomer). Alhoewel ik watermeloen ook erg lekker vind.


Favoriete lente herinnering?
Toen ik klein was gingen we vaak naar de kinderboerderij in de lente. Zo leuk om alle jonge dieren te zien dartelen. Iets wat ik nu trouwens nog steeds erg leuk vind en op de kinderboerderij kan je in lente er mooie foto's maken. Iets dat ik erg leuk vind om te doen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?