Last minute cadeautips voor moederdag

Afbeeldingsresultaat voor moederdagZondag is het moederdag! En weet jij al wat je je moeder gaat geven? Mocht je nog geen idee hebben, geen paniek! Ik heb een aantal leuke last minute moederdag cadeautips. Deze zien er niet uit of je het last minute hebt bedacht en in elkaar geflanst. Maar zien er juist uit als wanneer je er over hebt nagedacht.





Stel zelf een cadeaupakket samen
Iets dat erg leuk en simpel is om snel voor moederdag te maken is een cadeaupakket of cadeaumandje. Op deze manier kan je heel makkelijk zelf een pakket samenstellen met de favorieten producten van je moeder. Zoals bijv. een parfum, bloemen en chocolade. Zo kan je ook gelijk laten zien hoe goed je je moeder kent. En ik vind persoonlijk een cadeau waarover is nagedacht leuker dan een cadeaukaart, veel persoonlijker ook. Maar mocht je moeder het ook leuk vinden om een cadeaukaart te krijgen, dan kan je dit ook prima in het pakket doen. Je kan deze immers samenstellen als je zelf wilt.

Een zelfgemaakte kaart
Mijn persoonlijke favoriet, maak een zelfgemaakte kaart voor je moeder. Mijn moeder vind het altijd leuk om een zelfgemaakte kaart te krijgen en ik denk dat nog wel meer moeders dit leuk zullen vinden. Dus ga aan de slag met leuke kleuren karton, frutsels en andere dingetjes voor op de kaart. Ook is het leuk om er zelf een bijpassende envelop bij te maken of een passende envelop te decoreren met washi tape.

Je moeders favoriete bloemen
Ook een persoonlijke favoriet, zelf een boeker samenstellen van je moeders favoriete bloemen. Zelf heb ik dit ook gedaan en van rode rozen, witte fresia's en roze pioenrozen een boeket samengesteld. En gelijk een tip. Je kan je boeket wel laten samenstellen door de bloemist met je moeders favoriete bloemen, maar vaak ben je dan veel duurder uit. En wanneer je de bloemen per bosje koopt en zelf samenstelt, bespaar je best wel wat geld en je kan het boeket zelf maken zoals je dat wil. Plus dat je er een persoonlijke touch aan kan geven. Toch net wat leuker, vind ik.


En onthoud, het gaat niet om de grootte van het cadeau, maar om het gebaar!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?