I love Action Tag



De meeste van jullie zullen vast wel weten dat ik regelmatig bij de Action kom. Voor hobbyspullen, maar ook voor allerlei andere spullen. Alles is er gewoon zo goedkoop. En laat ik eerlijk wezen, ik verlaat nooit de Action zonder iets gekocht te hebben. En vaak ga ik voor een ding, maar kom ik met veel meer terug. Dus werd het weleens tijd om de i love action tag in te vullen.






Hoe vaak ben je bij de Action te vinden?
Eigenlijk elke week wel een keer. Dus toch wel vaak. Ik kijk altijd bij het hobbyschap, het schap met kaarsen e.d. en het make-up schap. Het is bij mij nog nooit voorgekomen dat ik zonder iets te kopen de Action verliet. Vaak is het juist zo dat ik meer meeneem dan waar ik voor kwam.

Hoeveel geef je gemiddeld uit bij een bezoekje aan de Action?
Gemiddeld geef ik rond de €10 a €15 uit bij de Action. Heel enkele keren is het rond de € 30. Dit is vaak wanneer de herfst en/of kerstspullen in de Action in de schappen staan. Maar anders zit ik altijd rond de €10 a €15.

Zijn er dingen die je bij elk bezoek aan de winkel wel mee naar huis neemt?
Washi tape is wel iets dat ik er vaak koop en ook regelmatig in mijn mandje beland. En afgelopen zaterdag was ik bij de Action en je mag drie keer raden wat ik o.a kocht. Inderdaad, washi tape. Maar deze zijn nu eenmaal zo leuk en lekker goedkoop. En je kan er makkelijk en leuk veel dingen mee decoreren. De rolletjes gaan bij mij toch wel op. Ook koop ik er mijn geurkaarsen en ook koop ik er regelmatig wat bij de make-up. Nu ook met de camping spullen die er in het schap staan. Hier liggen ook vaak kleine snufjes bij, zoals een sleutelhanger die muggen op afstand houdt en die nog echt goed werkt ook. En inderdaad muggen weg houdt. Dit vind ik ook altijd wel leuk om bij te kijken en sommige dingen zijn wel handig om bij je te hebben in je tas. Zoals een klein doosje zeepvelletjes.

Wat is je grootste miskoop?
De kleding, hoewel ik van veel mensen hoor dat ze de kleding van de Action zo fijn vinden. Ik heb nog nooit een fijn kledingstuk gehad van de Action. Vaak valt de maat toch anders dan op de verpakking staat en kan ik het weer terug brengen. Daarom ben ik gestopt om bij de Action kleding te kopen. Maar de sokken van de Action zijn dan wel weer erg fijn.

Wat zou je doen als de Action failliet zou gaan?
Ik zou het jammer vinden, maar de wereld vergaat niet als dit zou gebeuren. Want het lijkt mij sterk dat de Action failliet zou gaan. Waar andere winkels bij bosjes vallen en het straatbeeld steeds leger word, zal de Action niet zo snel failliet gaan.

Wat is het gekste wat je bij de Action hebt meegemaakt?
Eigenlijk niet veel. Alleen wat mij wel een keer is opgevallen is dat een vrouw serieus twee rolmandjes helemaal vol had en dan ook nog een gewoon mandje. En die zat ook helemaal vol. Of dat sommige mensen hun mandje bij een schap gewoon staan vol te laden en niets meer achterlaten voor een ander. Dit is toch wel iets waar ik altijd een beetje kribbig van word.

Noem iets wat ze daar hebben maar waarvan niemand het weet.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze iets hebben waar nog niemand vanaf weet. Wel kan ik de hobbyspullen aanraden, evenals de notitieboekjes. Ook de make-up, nochtans het meeste, is een aanrader.

Hoe lang duurt een gemiddeld bezoekje?
Toch meestal wel 30 minuten tot een uurtje. Ik kijk altijd op mijn gemak bij een paar schappen, zoals de hobby spullen, kaarsen en make-up e.d, om te zien of ze iets nieuws erbij hebben liggen.

Gebruik je een lijstje als je erheen gaat?
Ik maak nooit een lijstje. Vaak weet ik al wat ik wil kopen, maar kom ik toch altijd met meer terug dan de bedoeling was.

 

Wat zijn je laatste aankopen van de Action?
Twee notitieboekjes met zwart/goud patroon, twee doosjes met zeepvellen, een oogschaduwpalette, washi tape en twee pakjes schoenveters. Niet zo heel veel, maar toch wel aardig wat spulletjes.

Mocht je het leuk vinden, neem de tag dan gerust over.

Kom jij vaak bij de Action en wat koop je er meestal? Laat het achter bij de reacties!

Deze tag is bedacht en gemaakt door meisje-eigenwijsje.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?