Max Factor Masterpiece Rose Nude Palette + look

 
In de lente/zomer fashion shows van dit jaar was deze trend al te zien, de 'new nude trend'. Bij deze trend is het de bedoeling dat je de ogen subtiele contouren geeft in kleuren die bij je huidstint passen. Max Factor heeft nu drie nieuwe paletten in het assortiment die perfect bij de trend aansluiten, de Masterpiece nude palette's.

De Masterpiece nude palette's zijn er in drie varianten.
  • Rose Nudes (koele tinten)
  • Golden Nudes  (warme tinten)
  • Cappuccino Nudes (neutrale tinten)
Zelf heb ik in het masterpiece nude palette in Rose nude. Dit is een palette met koele rose tinten. Zo kan is er voor elke huidstint en ondertoon een passende palette.

 
Het palette ziet er erg stijlvol en strak uit. De deksel is transparant met een gouden randje. Hierdoor kan je al in een oogopslag de kleuren in het palette zien. En deze vind ik er zo al erg mooi uitzien. Ook zit er een handige applicator bij met aan de ene kant een normale sponsapplicator en aan de andere zijde een puntige sponsapplicator.

 
Ik vind het palette er zo al erg mooi uitzien, maar als je de oogschaduw swatscht ziet het er nog mooier uit. De oogschaduws hebben een erg goede pigment, zelfs de matte kleuren. Met de oogschaduwkleuren in het palette zijn veel verschillende looks te maken. In het palette zitten verschillende finishes, zoals glanzend, mat en shimmery. Een goede samenstelling voor het palette.

Deze look maakte ik met een aantal van de oogschaduws in het masterpiece rose nude palette. Op mijn bewegend ooglid bracht ik op 2/3 van het ooglid de 3e kleur aan. In de buitenste ooghoek de 5e kleur. Op de 3e kleur bracht ik als zijnde een topcoat de 2e shimmery kleur aan. In mijn arcadeboog de 6e en 7e kleur gecombineerd. Om de ooglook af te maken wat zwarte mascara. Als je dat mooi vind kan je er ook nog een zwarte wing bij doen.

Een erg mooi palette waar je veel mooie looks mee kan maken. Zeker een palette dat geschikt is voor iedere dag. Bij mij zit deze al in mijn everyday bakje.

Het palette kost €19,99. Misschien wat prijzig, maar zeker het geld waard!


-Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd-

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?