Catrice Concealer palette

 
Een van de meest bekendste gezichtsproducten van Cartrice is het Allround Concealer palette. Deze zit volgens mij al zowat vanaf het begin in het assortiment en heeft alleen een nieuwe look gekregen met de opdruk. Verder is er niets aan veranderd. Het concealer palette is altijd al een van mij favoriete concealers geweest, maar ik heb er eigenlijk nooit wat over geschreven hier op mijn blog. En daar komt nu dus verandering in!
Het Allround concealer palette zit in een plastic doorzichtig doosje. Hierdoor kan je de kleuren al in het palette zien zitten. Er zitten vijf verschillende concealers in. Drie beige tinten om oneffenheden en puistjes mee te camoufleren, een groene tint voor roodheid te neutraliseren en een roze voor donkere kringen onder je ogen.

 
De pigmentatie van het palette is erg goed en ook de structuur van de concealers. Deze is ietwat romig, maar niet zo romig dat deze gaan glijden. Voor mij is de donkerste beige tint echt te donker, maar deze is voor mij prima te gebruiken  om mee te shapen. De lichtste is precies mijn huidskleur en ook de iets donkerder beige is nog prima te doen. Puistjes en andere oneffenheden worden er goed mee bedekt. Van de groene hoef je maar een klein beetje te gebruiken. Met een klein beetje kan je oneffenheden al goed bedekken en heeft het een mooi effect samen met je foundation. Ik breng eerst lichtjes wat van de groene concealer aan op mijn gezicht en daarna foundation. Er is dan geen groene waas of iets dergelijks te zien, maar de roodheden zijn dan wel veel minder.

Links is zonder de concealer en foundation en rechts met. Zoals je ziet bedekken de concealers puistjes e.d goed en ook roodheid kan je er een stuk minder mee maken in je gezicht. De concealers blijven goed zitten gedurende de dag en hoef ik eigenlijk niet bij te werken. Echt een heel fijn concealer palette, waarvan ik al heel wat doosjes heb gehad en weer elke keer op nieuw koop. Alleen een heel klein puntje is dat niet iedereen elke concealer zal kunnen gebruiken. Daarom zou het nog fijner zijn als catrice deze uit zou brengen voor zowel de lichte, medium als donkere huid.

 
Echt een heel fijn concealer palette dat ik echt iedereen kan aanraden! En zeker voor de prijs van maar €3,49 en is te koop bij het Kruidvat en de Trekpleister.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?