Mening - Het probleem van online winkelen

 
Tegenwoordig hoor je veel op tv en op het internet dat er winkels failliet gaan. En er dus steeds meer winkels uit het straatbeeld verdwijnen. Een dagje shoppen word dan toch wel minder leuk. Dit ontstaat door het probleem dat online shoppen betekent.

Nu zal ik zelf niet beweren dat ik nog nooit wat online gekocht heb. Ook ik bestel wel eens wat online en dan met name bij Pixum. Een heel enkele keer heb ik iets bij de H&M besteld. Maar deze bestelling kwam in zo'n slechte conditie aan, dat ik dit geen tweede keer heb gedaan.

Zelf vind ik het jammer dat er veel winkels uit het straatbeeld verdwijnen. Zo kopen heel veel mensen bijna al hun spullen online. Maar ik ga veel liever naar een fysieke winkel toe. Zo kan je de kleding wel passen en weet je zeker dat deze goed zit en hoef je het niet weer te retourneren. Ook mijn spullen voor mijn camera's koop ik liever in een fysieke winkel dan online. Op deze manier weet ik dan dat het daadwerkelijk het juiste is wat ik nodig heb, het werkt en het heel thuis aankomt. En met online elektronica bestellen is dit altijd maar afwachten.

Dus kort gezegd, mijn voorkeur gaat uit naar een fysieke winkel. Ook gewoon omdat ik het leuker vind om rond te snuffelen tussen alle spulletjes in de winkels op zoek naar leuke dingen. Maar voor foto's is het wel handig om deze online te bestellen.

Wat vind jij? Koop je liever online of ga je ook graag naar een fysieke winkel?

Reacties

  1. Ik koop liever online, is een stuk praktischer met 2 kinderen onder de 2 jaar. Dan wordt fysiek winkelen een soort van survivallen��

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?