Is persoonlijk bloggen wel interessant genoeg?



Afbeeldingsresultaat voor persoonlijk bloggenIets meer dan vier jaar geleden begon ik met bloggen als beautyblogger. Begin dit jaar besloot ik om op mijn blog persoonlijk te gaan bloggen. En dus van mijn blog een persoonlijke blog te maken. Maar nu kan je je af vragen, is een persoonlijke blog wel zo interessant om te volgen?



Zelf begon ik dus met bloggen als beautyblogger, maar nu ben ik een persoonlijke blogger geworden. Of hoe je het dan ook wil noemen. Zelf volg ik ook een aantal persoonlijke blogs, maar ook beautyblogs. Naar mijn idee zijn het toch de beautyblogs die over het algemeen meer aandacht krijgen. Of tenminste meer bekent zijn bij het grote publiek. Maar juist het persoonlijk bloggen is naar mijn mening interessant, omdat je op deze blogs meer onderwerpen en dingen leest die over de blogger persoonlijk gaan of de blogger persoonlijk interessant vind. En op beautyblogs zie je veel vaker artikelen voorbij komen die je al bij de zoveelste blogger ziet. Ook nog steeds prima, maar toch minder persoonlijk.

Ook geeft persoonlijk bloggen meer vrijheid, dan over een onderwerp te bloggen. Waardoor je over veel meer kan schrijven dan alleen over dat ene onderwerp. En wat het dus weer interessanter maakt voor meer mensen. Want als een iemand ergens in geinteresseert is, zullen ook wel meer mensen dit zijn. Of ze vinden het juist leuk of boeiend om over te lezen. En bereik je dus eigenlijk meer mensen of tenminste een breder publiek.

Ik vind persoonlijk bloggen interessant en blijf zeker nog wel een hele tijd persoonlijk bloggen. Want veranderen doe ik het niet meer, omdat ik nu heb gevonden wat echt bij mij past om over te bloggen.
Het blijft voor mijn idee steeds interessant en verveelt nooit, want je hebt altijd wel wat om over te bloggen.


Want vind jij? Persoonlijk bloggen interessant of niet? 

Reacties

  1. Ik vind het heel interessant, maar ik denk dat het een logisch gevolg is dat een beautyblog (een blog met een niche) meer aandacht krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?