The Ice Cream Tag

Afbeeldingsresultaat voor ijsjes
De zomer is inmiddels al weer een paar weken bezig. En bij de zomer hoort toch wel overduidelijk een ding, IJSJES!! Zelf vind ik een ijsje altijd wel lekker als het buiten warm weer is. En dan met name sorbetijs in citroen. Dus speciaal voor de zomerse dagen die we al hebben gehad en dien nog gaan komen, de ice cream tag!


Wat is je favoriete topping op softijs? (disco dip, chocoladesaus of nootjes)Mijn favoriete topping op een softijsje zijn nootjes. Chocoladesaus vind ik nooit zo lekker en disco dip is altijd zo hard en knarsend tussen je tanden. Iets waar ik ook niet zo van hou. Dus nootjes is echt mijn favoriete topping.

Welk ijsje vind je totaal niet lekker?Elk ijsje met drop erin. Drop vind ik echt smerig. Ik weet dat de meeste mensen drop echt heerlijk vinden, maar ik heb het al van jongs af aan nooit lekker gevonden. Geef mij maar een softijsje of een sorbetijsje, vind ik veel lekkerder.
Afbeeldingsresultaat voor ijsjes
Ben je meer een liefhebber van softijs, yoghurtijs of waterijs?Mijn keuze gaat dan uit naar yoghurtijs. Ik hou nu eenmaal van de smaak van yoghurt. Of dit nu naturel is of met een fruitsmaakje. En dan bij yoghurt vooral de zure variant.

Hoe ziet je droomijsje er uit? Waar zou deze uit bestaan?Mijn droomijsje zou bestaan uit een bekertje met daarin bolletjes yoghurtijs in de smaken naturel, mango en ananas. En natuurlijk zit er ook een topping van nootjes op, met een klein wafeltje erbij.

Hoeveel ijs eet je ongeveer in de zomer?
Ik heb nooit echt geteld hoeveel ijsjes dit zijn. Meestal neem ik alleen een ijsje als ik er trek in heb. De ene keer is dit een waterijsje en de andere een sorbetijsje. Ligt er maar net aan waar ik trek in heb. Ik zou dus echt niet weten hoeveel dit er zijn.
Welke drie smaken bolletjes ijs neem je op je horentje of bakje?Het lekkerst vind ik fruitsmaken zoals ananas, mango en banaan. Echt de zomerse fruitsmaken. Maar ook yoghurt smaken vind ik lekker en zeker ook de smaak citroen.

Verzin een naam voor je zelfverzonnen ijsje. 
Als ik zelf de naam van een ijsje mocht verzinnen zou dit dreamlicious zijn. Komt toch ook een beetje de naam van mijn blog erin terug. En ik vind het nog wel leuk klinken ook.

Wat is jouw favoriete ijsje? En voor welke topping kies jij?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?