Tip - Action anti-mug sleutelhanger


Als er een ding wel vervelend is aan de zomer, dan zijn het wel muggen. Hoort dan wel net als de warmte bij het seizoen, maar beide vind ik niet fijn. Aan de warmte is nu eenmaal niet zoveel te doen, maar wel aan vervelende zoemende muggen.

Bij de Action zag ik laatst deze Anti-mug sleutelhanger. Deze heet voluit de muggenverdrijver sleutelhanger,een hele mond vol. Maar wat deze sleutelhanger dus doet is muggen verjagen. Dit gebeurt door een hoge zoemtoon. Ik was erg benieuwd of deze werkte en besloot het uit te testen. en het werkt!! Als je op een plek bent waar veel muggen zitten en je zet deze sleutelhanger aan, dan blijven de muggen uit de buurt. Daarnaast zit er ook nog een klein lampje op. Je hebt niet echt veel aan het lampje, ik heb de sleutelhanger dan ook echt gekocht voor het verdrijven van de muggen.

Dus mocht je op zoek zijn naar iets klein dat je makkelijk mee kan nemen in je zak dat de muggen verdrijft, dan is deze sleutelhanger echt een uitkomst. En voor de prijs van €0,89 is het zekere een aanrader!

Reacties

  1. Ik ben benieuwd hoe dit dan werkt. Klinkt wel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Door de heel hoge zoemende toon blijven muggen uit de buurt van de sleutelhanger. Het schijnt dat muggen niet tegen deze hoge zoemende toon kunnen. Werkt hetzelfde als een muggenverdrijver voor in het stopcontact. Het is inderdaad erg handig!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?