Freedom Pro HD Brow Palette


De afgelopen tijd konden jullie al twee reviews lezen over twee andere paletten van het merk Freedom. Vandaag, en ook het laatste palette dat ik heb, review ik het Freedom Pro HD Brow Palette. Een vrij groot wenkbrauw palette met verschillende kleuren wenkbrauwpoeder erin en waar je dus veel kanten mee op kan.
Het brow palette is in twee varianten te verkrijgen, namelijk in fair/medium en in medium/dark. Zelf heb ik het brow palette in de kleur fair/medium.
 
Het brow palette zit in een matte kartonnen verpakking. Zelf vind ik een hard plastic verpakking toch altijd steviger en ook wat mooier. Al ziet deze manier er ook niet slecht uit. De verpakking sluit wel goed doormiddel van een magneet.

 
En zo ziet het palette er vanbinnen uit. De eerste rij zijn de koele wenkbrauwpoeders en de tweede rij de warme. Daaronder zitten een rozige highlighter voor onder de wenkbrauw en een wax. In de deksel zit een vrij grote spiegel, waarmee je opzich prima kan werken.

 
Ook zitten er bij het palette wenkbrauw sjablonen. Al zou ik deze zelf niet zo snel gebruiken, eigenlijk helemaal niet. Ik vind dit nooit fijn werken. En negen van de tien keer passen de sjablonen niet eens op je wenkbrauw en word het een of andere rare vorm. Ik werk wel uit de losse hand, veel makkelijker en sneller.

 
De pigment van de wenkbauwpoeders is erg goed en er komt meer dan genoeg kleur vanaf. De poeder werkt ook heel makkelijk met het aanbrengen ervan en blijven ook nog eens erg goed zitten. Zeker als je daar de wax overheen doet.

De highlighter die erbij zit voor onder je wenkbrauw is een koele rozige kleur. Zelf vind ik deze erg mooi. Maar wanneer je een warme ondertoon hebt, zal deze niet zo goed matchen. Dus twee verschillende highlighters, een koele en een warme, had beter geweest.

 
Een erg mooi en veelzijdig wenkbrauwpalette. Zeker een aanrader als je in een keer een goed wenkbrauw palette wil hebben waar je veel kanten mee op kan!

Prijs €14,95

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?