Trend van het moment - Glitters onder je ogen

Afbeeldingsresultaat voor glitter tearsEr is weer een nieuwe, en vrij aparte, trend opgedoken in beautyland. Glitter tears, oftewel glitters in 'traanvorm' onder je ogen, zijn helemaal hip. De glitter trend kent geen regels, het enige is dat de glitter worden aangebracht onder de ogen. Dit kan op een subtiele of op een dramatische manier.



 

Afbeeldingsresultaat voor glitter tears 
 Deze is nog vrij subtiel, met een diamant in druppelvorm onder het oog. 

 https://zirena.mx/blogs/zirena-blog/91526915-glitter-tears-la-ultima-tendencia-en-maquillaje
 Maar het kan ook veel opvallender en dramatischer, zoals deze looks.

 https://www.youtube.com/watch?v=rxtJUI3BwiQ
Deze is ook vrij subtiel met de fijne glitters.

Zelf zou ik nooit glitter tears maken bij mijn ooglook. Ik ben gek op glitters, maar dit is totaal niet mijn ding. Zo vind ik de laatste look erg mooi, maar dan zonder de glitter tears. Wat wel mooi zou kunnen zijn, en wat toch een beetje in de buurt komt van deze trend, is een glitter lijntje onder je ogen. Opvallend, maar niet zo opvallend als de glitter tears. Nee, geen trend voor mij.


Wat vind jij van deze trend? Leuk of kan die niet snel genoeg voorbij zijn?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?