3x Lip swatsches Catrice & Essence

In de herfst hou ik mijn make-up vaak simpel. Nu ben ik de laatste tijd toch meer van de neutrale make-up. Maar wat ik wel altijd erg leuk vind bij een neutrale ooglook, is een opvallende lipkleur. Essence en Catrice hebben dit najaar drie nieuwe lijnen met lipproducten in het schap. Van elke lijn laat ik je vandaag een kleur zien om een idee te krijgen hoe deze eruit zien!




De drie nieuwe lijnen zijn:
  • Catrice Matt 6hr Lip Artist € 4.99
  • Catrice Velvet Matt Lip Cream € 3.59
  • Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss € 2.39

Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss 03 Girl Of Today
Laat ik met de lichtste kleur beginnen. Een van de kleuren die dit najaar helemaal in zijn, zijn oudroze kleuren. Zelf vind ik oudroze altijd een erg mooie kleur.

De essence matt matt matt longlasting lipgloss is zoals de naam al zegt een matte lipgloss. De applicator is vrij zacht en werkt erg fijn met aanbrengen. Het matte van de lipgloss vind ik een erg mooi resultaat geven. Deze kleur past perfect bij een nude look en blijft ook nog eens goed zitten.


Catrice Matt 6hr Lip Artist 040 HibisKiss-Proof
Je kan echt zien dat matte lipproducten een trend is geworden dit najaar. Weer eens iets anders dan alle die glanzende lipproducten, hoewel ik die ook wel erg mooi vind. Maar matte lipkleuren geven echt die klassieke uitstraling.

De catrice matt 6hr lip artist is een lipstick in de vorm van een dik potlood. Dit vind ik altijd erg fijn en makkelijk werken. De kleur is ook een roze tint, maar iets donkerder dan de vorige, een rood roze tint. Erg mooi en heeft echt een klassieke uitstraling. En blijft inderdaad lang mooi op je lippen, al vervaagt de kleur wel iets. Maar deze is dan weer makkelijk bij te werken.


Catrice Velvet Matt Lip Cream 060 REDvolution
En als laatst een echt klassieke rood tint. Dit is de Catrice velvet matt lip cream. Ook van deze is de applicator zacht, iets dat ik altijd veel fijner vind dan die harde applicators. De velvet matt lip cream is bij mij juist glanzend. Dit had ik niet verwacht, eerder een satijn achtige look. Dus matt met een subtiele glans erin. Ook als ik de kleur langer op mijn lippen heb, wordt deze niet mat. Maar toch nog een mooi kleur.

Alle drie de lipproducten vind ik erg mooi en werken fijn. Alhoewel de laatste anders is dan verwacht, toch ook een mooie kleur. Mocht je deze lipproducten van Essence en Catrice ook willen, dan zijn ze vanaf nu te vinden in de schappen!


Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?